eerst iets roze en daarna bruinig en nu niks?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door marissie83, 7 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hoi allemaal,

in de eerste week van januari ben ik gestopt met de pil en nog niet ongesteld geweest, wel heb ik 2 dagen na het stoppen een ontrekkingsbloeding gehad van 2 dagen. nu had ik afgelopen week 2x heel iets roze afscheiding bij het afvegen waarbij de de 2e dag het later iets bruinig was. heeft iemand een idee wat het kan zijn? ik ben dus nog niet ongesteld of zal dat door het ontpillen komen? en wat is dan de afscheiding?
    heb vorige week een test gedaan en die was negatief! of heb ik misschien te vroeg getest? wie o wie kan mij helpen?

2. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    heeft dan niemand een idee hoe en wat? ik ben erg onzeker nu! ook vandaag heb ik weer een klein beetje roze/bruine afscheiding gehad en dacht dat ik dan eindelijk onge werd maar weer niks :(

3. Anouk30

Anouk30 Bekend lid

25 nov 2008
    654
    0
    0
    Hoi Marissa,

Dit kan allemaal te maken hebben met het stoppen van de pil, het duurt bij sommige gewoon even voordat de cycles weer goed opgang komt. De hormonen moeten uit je lichaam en daarbij kan je onregelmatig bloedverlies hebben en andere klachten. Mocht het lang duren dan kan je contact opnemen met je HA (heb ik in het verleden een keer gehad omdat ik elke twee weken bloed verloor en toen kreeg ik iets van 1 hormonenstoot en daarna was ik gewoon weer regelmatig), maar over het algemeen kijken ze het eerst even aan en komt de cycles vanzelf weer opgang.

Een beetje bloed verlies na je eisprong kan ook te maken hebben met een innestelingsbloeding, maar in dat geval test je positief nadat je overtijd bent.

Succes en als je je zorgen maakt, bel gewoon je HA even die kan je vast geruststellen.

4. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    hallo

Ik ben ook nog steeds overtijd helemaal geen ongi hier! had eerst testen die haden beetje vaag 2e streep maar dokter zei dat dat niks was :confused:
    en gister weer getest ook weer negatief zal dan bij mij wel niks zijn

Hoop voor jou wel dat het wat is

5. marissie83

1 feb 2009
    35
    0
    0
    hoi emmie 24,

en ben je nu onge geworden of is er nog niks? ben je ook net gestopt?
    ik ben net afgelopen woensdag onge geworden dus bij mij is alle druk eraf en ik voel me ook gelijk een stuk beter!
    hopelijk gaat het bij jou ook goed komen! zijn jullie bezig voor een kindje?

gr maris

6. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    Hoi maris

Nee nog geen onge hier! vreemd he! ja ben op 20 december gestopt met de pil! we zijn bezig voor een 2e kindje heb al een zoontje van 8 maand nu! en we willen nog zo'n mooi wondertje.
    Ja wil wel geloven dat jeje dan meteen stuk beter voelt hoop ook dat ik snel onge word dan zit er nu ook maar steeds op te wachten

7. sunnyspring

sunnyspring Nieuw lid

12 mrt 2007
    3
    0
    0
    Spannend!

had ik ook hoor... en had pas na 8 weken een posi test...

Hoewel... huismerktests niet werken bij mij.. had toen pas CB gebruikt... :)

8. Emmie24

Emmie24 Actief lid

21 aug 2008
    247
    0
    0
    ja vreemd is dat! ik ga er nu maar vanuit dat ik niet zwanger ben en nu maar wachten op de :evil:

Deel Deze Pagina