hallo . even een korte vraag , vanaf wanneer kun je t hartje horen met de angelsound . van de vorige x weet ik t niet meer ,ik had er 1 en die is kapot dus wil er nu even een van marktplaats kopen
Ik heb een angelsound geleend, en gisteravond (11 wk 5 dgn) overduidelijk het hartje gehoord. Zelfs amper hoeven zoeken. Maar, het verschilt erg, ik ken ook iemand die zelfs weken later nog niets hoorde!
Kan iemand mij alvast een kleine uitleg geven hoe jullie te werk gaan>? Ik verwacht de angelsound ook vandaag of morgen maar ik weet er verder niks van. Je moet hem toch iets boven de schaamstreek houden ofzo? Stel dat je baarmoeder naar achteren licht gekanteld dan moet je hem toch niet bij je rug houden of wel? Klinkt vast allemaal heel dom maarja
Vooral laag houden, en ook redelijk wat gel gebruiken. Ook werkt het wel om soms stevig aan te duwen, en als je dan niks hoort wat losser te laten. Soms is een heel klein stukje opschuiven al genoeg om het wel te kunnen horen. Gewoon rustig liggen en de tijd nemen het te proberen, en vooral proberen niet te panieken als het niet lukt, dan later weer eens proberen... En stel dat het niet lukt met een lege blaas, dan ook een keertje met een volle blaas proberen (of andersom natuurlijk), wil schijnbaar nog wel eens schelen. Veel succes! PS: rug heeft denk ik weinig zin, in ieder geval nog nooit gehoord!
Hoi Babyboo, Ik heb sinds een week ook een Angelsound en tot nu toe gaat het hartje horen steeds heel gemakkelijk. Je moet je buik goed invetten met dat spul, mag best lekker dik dan geleidt het goed en wanneer je nog niet zo ver bent is dat nodig. Vervolgens beweeg je dat ding heel langzaam over je onderbuik en luister je of je iets hoort. Het is van het voren moeilijk te zeggen, waar je de hartslag vindt en het kan natuurlijk van keer op keer ook verschillen. Omdat je nog niet zo ver bent denk ik inderdaad dat je vrij laag moet beginnen. Bij mij zit mn meisje vaak een beetje naar de zijkant en hoor ik het hartje het best als ik hem schuin op mn buik zit. Overigens is mijn bm ook een beetje gekanteld en het hartje beluisteren gaat altijd via de buik. Succes en niet meteen zorgen maken als het niet lukt! (Toen ik 15 weken was deed de vk er zo'n 10 minuten over om het hartje te vinden).
de eerste keer deed ik er ook 45 min over om het hartje te vinden. Was heel laag aan de linkerkant. Ik vond het hartje pas bij de 14 weken geloof ik
wij hebben ook een angelsounds.. nog fftjes w8e tot ik m nu weer kan gebruiken.. maar bij mn zus hebben we t pas nog geprobeerd toen ze 11 weken was en we hebben wel t hartje kunnen luisteren!
Ik hoorde hem 1 keer per toeval met 11 weken daarna niet weer gehoord tot 14 weken! dus ga niet freaken ls je niks hoort nog...