Raar gevoel in mijn handen..

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Deb26, 5 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deb26

Deb26 Bekend lid

3 okt 2006
    626
    0
    16
    Hallo,

Ik heb sinds zondagochtend een raar gevoel in mijn handen, voornamelijk mijn vingers. Van beide handen maar vooral mijn middelvinger rechts is pijnlijk.
    Het voelt allemaal erg stroef aan en het voelt niet echt lekker als ik een vuist probeer te maken.
    Af en toe tintelen ze ook een beetje en soms een beetje gevoelloos.
    Mijn vingers zijn niet opgezet ofzo.

Komt iemand dit bekend voor?

Groetjes Debby

2. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
  3. Marlous

Marlous Niet meer actief

Ik heb het nu ook, sinds 2 dagen en het is echt irritant. Ook in 1 arm, en er schijnt eigenlijk niks aan te doen te zijn. Vooral 's nachts is ellende.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Het komt door vocht vasthouden. Ik heb er sinds een paar dagen last van. In je polsen heb je zenuwen lopen naar je handen en vingers. Daarom heen zitten holtes. En daar gaat vocht in zitten en dan klemt dat zeg maar je zenuwen af. Dan krijg je zo'n tintelend gevoel.

5. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    ik heb er ook last van
    heb op internet 3 dingen gevonden die kunnen helpen:

1- meer water drinken
    2- een paar keer per dag 10 minuten met je handen in warm water
    3- als je er snachtes last van hebt: skeeler polsbeschermers omdoen, moet je wel die nemen die niet extreem achterover staan, dus dat de pols zo recht mogelijk blijft

succes :D

6. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    Ik had het ook en had uiteindelijk het HELPP-syndroom. Niet om je bang te maken ofzo, het kan net zogoed "gewoon" vocht zijn, of idd carpaal tunnelsyndroom (maar dat zei mijn vlos ook in mijn geval!)

Deel Deze Pagina