Duizelig, is dat normaal?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Penny, 4 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Haai Meiden,

Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger, de laatste dagen ben ik steeds zo duizelig. Doe dan steeds even rustig aan, maar gisteravond ben ik flauwgevallen. Was in de slaapkamer en alles was opeens heel wazig en troebel. Dacht dat het bed voor me stond en wilde daarop kruipen maar voordat ik het wist lag ik languit op de grond twee meter bij het bed vandaan. Begin het toch een beetje eng te vinden.

Hebben jullie ook last van duizeligheid? Is het wel normaal?

Grtz, Penny

2. sporty78

sporty78 Actief lid

15 jan 2007
    195
    0
    0
    je bloeddruk kan erg laag zijn, neem contact op met je huisarts of de verloskundige. Zij kunnen je verder helpen.

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb er ook last van. Op zich hoort het er een klein beetje bij, maar het moet natuurlijk niet te erg worden! Het kan komen doordat je ijzer te laag is (dat daalt door het zwanger zijn), of het kan aan je bloedsuiker of bloeddruk liggen (die kan ook ineens dalen). Je kunt het beste even het een en ander laten nakijken...

4. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    ik zou het ff laten checken meid!het kan de bloeddruk zijn(te laag)

5. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Bedankt meiden,

Ben gelukkig al iets minder vaak duizelig de afgelopen twee dagen en niet meer plat gegaan. Maandag ga ik voor de termijn echo, vraag ik direct of ze m'n bloeddruk even kunnen meten.

Grtz, Penny

6. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik heb er ook last van en mijn bloeddruk is te laag, ik had dit met me dochter ook en toen kreeg ik staalpillen.

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb dit al als ik niet zwanger ben door een te lage bloeddruk en weet hoe eng het is. tijdens de zwangerschap is dit heel normaal hoor ik heb vitamine pillen geslikt en het werd wel wat minder.

Deel Deze Pagina