ik heb hem besteld.. en mijn moeder vond hem heel leuk.. er zit koffie in, drop, luiers, reclame, kortings dingen.. uhmmzz.. en de rest weet ik niet meer ik vond het de moeite waard!
Onderin of aan de zijkant staat een link daar had ik hem vandaan, mn moeder vondt hem erg leuk ik vondt hem een beetje tegenvallen.
is het de 10,00 waard? leek me leuk om zo te vertellen als ze opa en oma worden... (weer opa en oma worden)
ik vond het niet 10 euro waard wij hebben zelf een doos samen gesteld met een speentje,rompertje,flesje,luiers en al dat soort dingetjes en die bij hun thuis laten bezorgen en dat heb ik puur gedaan omdat je dan zeker weet wat er in zit en in de opa en oma doos zit veel reclame en ik vind het zonde om voor reclame te betalen
mijn moeder had er 1 besteld en die vond het niet de moeite waard idd er zat koffie en drop enzo in, maar zij had gehoopt op cadeaus die bij een baby horen.
ik heb mijn ouders een abonement gegeven op het tijdschrift OOK speciaal voor grootouders en ze vinden t helemaal geweldig! misschien een idee?