Hoi meiden, Ik hoop echt dat iemand van jullie een goede tip heeft voor me, want ik ben het een beetje zat.... Elke nacht word ik wakker van de pijn in m'n linkerbeen, op m'n dijbeen. Ik begin dan te draaien in m'n bed en dan houd ik het weer eventjes uit in m'n nieuwe slaapstand, maar niet veel later begint de pijn weer. Het is zo'n zeurderig gevoel, ik weet niet meer wat ik ermee aan moet en op internet kan ik er ook niets over vinden. Herkennen jullie dit? Groetjes, Dana
Ik heb wel last van me rechter dijbeen sinds een maand of 3 al. Het begint met een zeurderig gevoel en als ik even een beetje ga verliggen dan zakt het even maar komt wel weer terug, wat ik er nog wel bij heb is dat het een zeer branderig gevoel geeft zodra je het aanraakt. Erg vervelend maar ik heb zelf ook nog steeds geen idee wat het is en de gyn kon me er ook geen antwoord op geven. Ik wacht de bevalling nog even af die staat voor de deur (39 weken zwanger) en blijft t daarna komen dan geef ik de HA maar eens een bezoekje. Groetjes Miranda
Hoi Dana, Vervelend hoor, die pijn! Misschien even mee langs de huisarts gaan? Sterkte ermee (en Danoontje ook trouwens, hopelijk is het bij jou over na de bevalling, en sterkte met de laatste loodjes)! Groetjes, Wendy
is het bij je heup daar? want dat heb ik altijd als ik zwaarder wordt en ik had het heel erg toen ik zwanger was..
Bedankt voor jullie reacties. Geertje, het is niet bij m'n heup, maar echt op m'n dijbeen... Ik heb nu 1 nacht met een kussen onder m'n been geslapen en gisteravond met een kussen onder m'n voeten en ik moet zeggen dat ik al 2 nachten geen last heb gehad. Beetje wennen met slapen, maar geen pijn meer. Ik was gister bij de echopraktijk en heb het toen ook daar gevraagd en het antwoord was: tja.. hormonen.... Groetjes, Dana