Hallo meiden, ik heb ook het gevoel zwanger te zijn... ( echter niet geheel gepland nog, maar wel zeer gewenst hoor! ) we hebben het ( heel stom, beetje impulsief ) wel een aantal dagen voor de eisprong 1 keer zonder condoom gedaan, maar goed... ik kreeg voor 8 dagen geleden ineens wat rozige afscheiding ( kan innesteling zijn ) en de hele afgelopen week steeds een flink zeurend gevoel onderin mijn buik, zo'n ongi gevoel. Ook zijn mijn borsten flink gevoelig, vooral de tepels. Ik herken dit wel van mijn eerste twee zwangerschappen, maar goed.. ben benieuwd of het nu weer raak is... vandaag is mijn NOD... heb ook getest vandaag, was negatief... mmmm... afwachten maar of ik ongesteld wordt ja of nee. Spannend weer hoor.
zoals je eerder las, snap ik precies wat je bedoelt, had alleen geen afscheiding. maar ja... dat zal wel bij elke zwangerschap anders zijn. ben nu dus in verwachting van ons 1e kindje, zit gewoon op de roze wolk en aan de andere kant geloof ik het ook nog niet eens. net ff lekker tukkie gedaan, en nog maar weer een test gedaan, en ja hoor, deze van clearblue zei dat ik zwanger ben en dat de bevruchting 1-2 weken geleden heeft plaatsgevonden!! hihihihi, leuk hoor
ik ben hier helemaal nieuw. Maar ik zit met het zelfde. heb ook sex gehad met me vriend, en laatst donderdag had ik eigenlijk ongesteld moeten worden, maar nog steeds niets. Sinds gister alleen een beetje licht roze afscheiding tijdens afbvegen meer niet. Heb een raar gevoel onder in me buik, laatste tijd heel vaak moe, gignantische eetlust. Gisteren test gedaan van predictor, gaf een heleeeeee lichte streep aan, daarna Clearblue gedaan deze gad een duidelijk horziontale streep maar een hele dunne en fijne verticale streep. Ben nog steeds niet ongesteld. Maar toch voelt mijn lichaam anders dan normaal. Binnenkort maar weer opnieuw testen waar gewoon duidelijk op te zien is dat ik zwanger ben. Ben hartstikke nieuwsgierig.
gefeliciteerd en o wat krijg ik een zin om te gaan testen zeg!!! had op wat de site aangaf als innesteldag (afgelopen zaterdag) erg veel buikpijn, rugpijn en bloedverlies tijdens plassen... nu niks meer alleen gekriebel in me buik en ietwat gevoelige borsten, oh en dan nog een week tot nod!
oeh spannend. hahaha. dus nog even wachten met testen!!! spannend!!!! k heb 4 dagen voor de tijd getest met clearblue!! succes!!
En Matsje, al de VK gebeld voor de eerste afspraak/intake? Leuk hoor.... gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier nog steeds geen duivels te bekennen... voel me wel zwanger hoor... heb me een tieten ( haha) niet normaal hoe groot die tepelhoven alweer zijn en de blauwe aders liggen er ook weer bovenop. Verder steeds met vlagen dat trekkerige gevoel onderin de buik he, dat blijft... ben heel benieuwd, maar heb me voorgenomen om vrijdag pas te testen als ik dan nog niet ongesteld ben. ( ben nu 2 dagen overtijd ) IK had namelijk bij mijn andere twee zwangerschappen ook steeds pas een posi test na 4 of 5 dagen overtijd, dus wil niet eerst teleurgesteld zijn, als het eigenlijk TOCH wel raak is.
Oja en KKS86: een hele lichte streep is een streep he,dus: zwanger! Ws is het HCG nog niet zo hoog dat het zorgt voor een dikke duidelijke streep op de test, maar een lichte streep is ook een positieve test! Spannend! Wanneer ga je weer testen?
hey trotse mammie, heb huisarts gebeld. heb een erg opgezette onderbuik, en dan vooral mijn linker eierstok(denk dat dat het is) moet morgen om half 2 bij arts zijn voor een echo. ben benieuwd, maar ook wel stressed, aangezien een vriendin haar eitje zal ingenesteld in de eierstok, en die 1 eierstok eruit kreeg! nou ja we zien wel. liefs marijke
ja, ik ook indd,zal wel inwendige echo zijn zeker, aangezien er toch nu nog weinig valt te zien! zie er als een berg tegenop, bah. ahahah
Ben benieuwd of ze het wel kunnen zien als het bbz is maar ben ebnieuwd. Asl het niet mogeijk is laten ze je vast niet komen. Hoelaat moet je?
trose mammie: ik was van plan dit weekend weer te gaan testen. Ben bang als ik nu weer ga testen er niet veel verschil zal zijn. Heb nu ook al 2 dagen hoofdpijn en me keel doet zeer. Nog steeds neit ongesteld dus we houden de hoop erbij. Nog steeds het borrelende gevoel in me buik en steken
hallo, daar ben ik weer. de dokter kon duidelijk voelen dat ik zwanger ben. de bult was gelukkig niks erg, tis een klier die wat opgezet was, dus t viel mee. ik heb tel.nr van verloskundige meegekregen, morgen maar alvast bellen voor afspraak!! liefs
@ Matsje: oh gelukkig maar dan.... een geruststelling enigzins he! Ja de arts kan idd voelen dat je zwanger bent, volgens mij toch aan de baarmoeder of zo... die is al snel wat vergroot namelijk. Spannend spannend blijft het zowiezo tot de eerst echo altijd he. Hier nog steeds geen duivels te bekennen... dag 4 overtijd is dit... eergisteren een neg test gehad.... verdorie... bah.. ik baal als een stekker.... dan denk ik: wordt dan gewoon ongesteld als het negatief is! Maar goed... het KAN allemaal nog natuurlijk.... misschien is mijn HCG wel laag ( net als bij mijn vorige twee zwangerschappen ).... maar balen doe ik wel. Ik heb voordurend dat vage zeurende gevoel onderin de buik joh, dat trekkerige... beeje bandenpijngevoel. En mijn tepels en borsten zijn ook altijd nog gevoelig. Vreemd.... maar goed.... we wachten wel gewoon weer af, er zit niks anders op.