iemand wel eens een eisprongbloeding hier gehad??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door claartje30, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    Heb nu al voor de tweede maand achtereen dat ik rond de dertiende of veertiende dag bloed verlies. Vorige x ben ik opnieuw begonnen met tellen van een cyclus na de dertiende dag en gisteren was het weer zover. Alleen de vorige maand bloedde ik een dag of 5 en nu heb ik vnl vegen met slijm er soms bij en is het al weer opgehouden..
    Maar denk dat het steeds om en nabij mijn eisprong zit zeg maar..

2. Sandra1987

Sandra1987 Bekend lid

28 nov 2008
    588
    0
    16
    Ik herken jou verhaal.....
    Ben vorig jaar juni gestopt met de pil en vanaf die tijd tot en met april vorige maand iedere maand bloedverlies gehad als ik mn eisprong had gehad...
    Volgens de gyn kan het niet kwaad...
    Hoop voor je dat het niet zolang duurt als bij mij

3. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    He ik heb op cyclusdag 18 een paar vegen bruin slijm verlies gehad en ook helderrood erbij... Dit was maar 1 dag. En ik vermoed dus zelf dat dit dus inderdaad ook een ovulatiebloeding was. Ik heb ff het internet af gespeurd en nou blijkt dat wel meer vrouwen dit hebben. Ook hoef je het niet bij elke eisprong te hebben, maar het kan wel en kan ook geen kwaad!

Liefs

4. mv77

mv77 Lid

13 aug 2008
    85
    0
    0
    Hier hetzelfde verhaal. Krijg het idee dat ik ook een eisprongbloeding heb gehad, alleen heb ik na mijn eisprong 1 keer helderrood bloed gehad en daarna nog een aantal keer bruin verlies. (zie tempkaart)
    Morgen kan ik "officieel" testen maar kon het zondag toch niet laten, die test was helaas negatief... Heb ook niet het gevoel dat het raak is, maar vind dat tussentijdse bloedverlies maar vreemd. Dat heb ik echt nog nooit zo erg gehad.
    Voor jullie hoop ik dat het een innestelingsbloeding is!! :D

5. brightness

25 aug 2006
    8
    0
    0
    ik had ook telkens een bloeding (1 dag beetje rozeverlies) rond de eisprong. Ben hiermee naar de gynaecoloog geweest en hij zei dat dit perfect kan, sommige vrouwen hebben dit.
    Ik had twee dagen na de bloeding mijn eisprong. Ik heb dit enkele maanden gehad, nu niet meer.

6. claartje30

claartje30 Bekend lid

31 jan 2009
    573
    0
    0
    nou, zie banner:D

7. PoezieQ

PoezieQ Bekend lid

31 jan 2007
    580
    0
    0
    gefeliciteerd!!!

8. La femme Nikita

La femme Nikita Fanatiek lid

21 mrt 2009
    3.088
    0
    0
    hey CLAARTJE...wow PROFICIAT...dus, hetg was waarschijnlijk echt wel een ovulatie bloeding...

heb je iets van de innesteling gemerkt???

9. Maria0

Maria0 Bekend lid

9 sep 2007
    623
    0
    0
    Kraamzorg
    Enschede
    Goh
    dit heb ik deze keer ook voor het eerst gehad
    ik schrok er wel even van , en ik heb direct de huisarts smorgens gebelt haha tja je weet maar nooit

..en de huisarts bevestigde dat dit idd wel is voorkomt tijdens een of voor de eisprong en heel normaal is , alleen als je heel vaak bloedingen zal hebben 3keer in 1 cyclus dat was niet goed dan moest ik even weer kontact opnemen

hopen dat dit dus echt van een eisprong komt..duim duim haha

Deel Deze Pagina