Het slijm wat je verliest net voordat je eisprong op komst is, dus een aankondiging van je eisprong zeg maar.
Dat had ik ook en dat was de reden waardoor t wat langer duurde voordat ik zwanger werd. Ik kwam erachter toen ik voor mijn allergie naar de iriscopist ging. Vond het altijd al zo raar dat ik nooit draderig slijm had en ook heel weinig. Toen zei hij dat dat niet goed was, omdat het vruchtje zich dan moeilijk kan innestelen. Ik heb daar toen een homeopathisch middeltje voor gekregen en anderhalve maand later was ik zwanger...
Hoe heet dat homeopathische middeltje als ik vragen mag en waar kun je het kopen? Het vreemde is dat ik een halfjaar geleden ineens wel 3 maanden veel cervixsslijm verloor en nu ineens nauwelijks. Zijn er echt niet meer meiden die dit hebben? Verliezen jullie allemaal veel cervixslijm rond de eisprong? Ik zoek nog meer ervaringen van meiden die ook weinig cervixslijm hebben, maar toch gewoon zwanger zijn geraakt.
Ik verlies altijd wel wat slijm, miss wel meer rond eisprong, maar niet zoveel dat ik t daardoor herken...! xxx