Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lentel, 2 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentel

Lentel Actief lid

27 okt 2008
    100
    0
    0
    Nederland
    Hoi Dames,

K'weet niet of sommige zich nog herinneren maar op vrijdag 18 dec, had ik na het vrijen bloedverlies. De volgende ochtend zichtbaar, ik ben dan naar de gyne geweest, welke op de inwendige echo nog niets kon zien behalve dooierzak. enkele dagen erna 23 dec moest ik terug op controle, en bij een inwendige echo bleek het hartje toch te kloppen.
    Verklaring van de gyne, eisprong was later.

Ondertussen blijf ik bloedverlies hebben, wel niet in veel mate. Enkel beetje bij het afvegen 's morgens, en ook niet alle dagen, soms eens over andere dag.
    Nu ik ben zat 19 dec. misselijk beginnen worden, overgeven.
    Sinds zondag 28 dec. ben ik zo misselijk niet meer, k'moet enkel nog 's morgens overgeven.
    Ik voel mij gelijk ook anders, gelijk niet zwanger meer. T'kan natuurlijk ook allemaal int koppeke zitten.
    Langs de andere kant op 7 weken zwangerschap, kan je toch nog niet veel voelen?

K'wilde gewoon even mijn hart luchten en horen wat jullie denken / meegemaakt hebben.
    Zou er toch nog hoop zijn dat ons kindje het goed maakt?
    Ik heb niet veel bloedverlies gehad, geen klonters of zo.

Als het echt mis zou zijn, zou ik dan niet veel bloed verliezen? krampen hebben?

Ik moet dinsdag 6 januari terug op controle.

Liefs Lentel

2. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    je kwalen kunnen idd afnemen of stabiliseren meis.. dus hoeft niks te zeggen...snap wel heel goed dat je door het bloedverlies heel onzeker bent.. probeer van het positieve uit te gaan zolang je geen krampen hebt en geen veel bloedverlies...

Ik duim met je mee voor een mooie zwangerschap meis...

knuff

Deel Deze Pagina