Hallo dames ik zit met het volgende; Mijn cycles is elke maand 28-29 dagen. Ik was op 08-01 voor het laatst ongi. Nou zou mijn ovulatie rond de 22e zijn. Echter ik heb vanaf 17-01 vreselijk last van mijn rug, steken in mijn zij en een paar dagen later ook hevige buikpijnen, alsof ik ongi moet worden. En op de dag dat ik zou moeten ovuleren, heb ik bloedverlies gehad, heel weinig. En nu is het overgegaan naar bruinafschieding. Is het innestelbloeding, of is dat te vroeg omdat ik nog niet ovuleerde. Wel heb ik nu al 1 week opgezwollen borsten, en soms doen ze ook pijn. Het lijkt gewoon alsof ik ongi moet worden, maar daar is het te vroeg voor. Ook heb ik al een week last van misselijke vlagen, en zin in dingen. Ook slaap ik heel veel en droom ik ook veel. Mijn NOD is op 06-02. Mijn vraag is, is het innestelbloeding? Ik heb op 12-01 geklutst, en als je na die datum telt naar datum bruinafschieding dan zijn het 10 dagen? Of verbeeld ik het me allemaal en houdt mijn lichaam me voor de gek? Zou iemand me kunnen helpen? Alvast bedankt. Groetjes Angellady.
Hoi, Ik denk dat het bloedverlies van je eisprong kwam. Een innestelingsbloeding is vaak 6 a 8 dagen na je bevruchting en die kan pas plaatsvinden als je eisprong is geweest. Als je cyclus normaal 28 a 29 dagen is, dan zal je eisprong rond dag 14 a 15 zijn. Je klachten kunnen ook met je eisprong te maken hebben, dan kun je ook last krijgen van je rug of buik en wat misselijk zijn. Ik hoop dat je de afgelopen dagen ook geklust hebt? Wie weet raak je dan deze maand toch zwanger. Groetjes Saskia
ik heb ook een vraag, wat bedoelen jullie met innestelingsbloed?Is het normaal als et eitje innesteld dat je bruine afscheiding hebt?Want ik heb het gister gehad en maar een klein beetje in de ochtend daarna niet meer...is dat een goed teken of wil dat zeggen dat je eitje eruit is gevallen met dat bruinachtige slijm... ja sorry als et raar overkomt me vraag, maar soms snap ik er niet veel van...ik dacht altijd: Flink klussen en je wordt zwanger..maar dat valt dus wel tegen...
Een innestelingsbloeding KAN voorkomen, maar gebeurt dus niet altijd. Als je eitje gaat innestelen, dan kan er een haarvaatje geraakt worden, wat dus voor wat licht bloedverlies zorgt. Meestal heb je dan wat rood of bruine druppels bij je afscheding. Soms kan het ook wat meer zijn. Als ik naar je banner kijk, dan kan je bruine afscheding hiermee te maken hebben, een innesteling is vaak een paar dagen voor je NOD en die is bij jou over 4 dagen. Als je flink aan het klussen bent, wilt niet zeggen dat je snel zwanger bent. Volgens mij heb je elke maand 25% kans om zwanger te raken.