Raar gevoel liezen en misselijk bij eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ilonaa, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hoi,

Het is me nu helemaal duidelijk, maar ik vind het heel vaag.
    Het is me opgevallen dat ik een week voor mijn ovulatie steekjes/"bubbeltjes" voel in mijn liezen en binnenkant bovenbeen en misselijk word rond etenstijd.
    Dit duurt zo totdat ik menstrueer en een week na ovulatie begint de rugpijn en wat later weer de liezen en maag.
    Dacht dat dit altijd zwangerschapskwaaltjes waren :confused:

Zijn er toevallig nog meer meiden met deze rare "klachten"?

Ik hoor het graag!

groetjes ilona

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik denk niet dat het zwangerschapskwaaltjes zijn, omdat het bij jou al voor je eisprong begint. Waarschijnlijk is het meer een hormonale kwestie en ben je er wat gevoeliger voor dan een ander. Deze klachten kunnen zowel bij een zwangerschap als bij een naderende ongi allemaal hetzelfde zijn. Wel vervelend, hè? :(

3. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    Hou op schei uit over "wel of niet" kwaaltjes.
    Was een lichaam maar duidelijk. ;)
    Ik weet ook wel dat het bij mij geen zwangerschapskwaaltjes zijn.(niet bot bedoeld hoor, maar je kan geen toon neerzetten ;))
    Ik hier alleen nooit iemand over gehoord.
    Daarom vind ik het ook zo vaag, was dus wel benieuwd naar andere meiden die het misschien ook hebben.
    Wel fijn dat ik het zo kan voelen aankomen alleen kan ik er helaas niet veel mee :rolleyes:

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Mijn lichaam heeft me ook al vaak in de z**k genomen... Denk je: Dat moeten wel zwangerschapskwaaltjes zijn, want dat had ik de vorige keer niet! Maar toch was het dan weer niet zo. Dus ik ga maar nergens meer vanuit. :(

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik voel ook allemaal rare dingen nu hoor. Gespannen gevoel in mijn onderbuik, zeurderige hoofdpijn, pijn in onderrug ... en mijn buik is een beetje opgeblazen ...

Het zal wel met de eisprong te maken hebben. Ook dat is irri als je dat niet precies voelt. De ene keer is de cyclus 28 dagen, dan weer 34. We zijn in elk geval op tijd begonnen met klussen (dag 11) en gaan nog maar even verder ...

Inderdaad, was ons lichaam maar wat duidelijker !

Groetjes,
    Nikki F

Deel Deze Pagina