Hoi meiden, Even een vraagje. Als ik moet plassen heb ik buikpijn en nadat ik geplast heb lijkt het wel of het helemaal verkrapt in mijn buik, of alles samentrekt zeg maar. Wie herkent dit? Liefs Monique
ja idd, denk dat je morgen even wat urine bij de dokter moet brengen om het te laten testen. Doet meestal de assistente en hoef je geen afspraak voor te maken. Sterkte ermee
Naar mijn idee is het inderdaad een blaasontstekking. Heb ik ook gehad net voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was. Even je urine laten nakijken en dan krijg je goede antibiotica mee die veilig zijn voor je kindje. Liefs Mariska
Ik heb het sinds ik zwanger ben ook als ik te lang wacht met plassen. Dat is toch niets ernstigs maar gewoon heel normaal of ben ik nu naïef? Liefs, Sonja
Het komt idd vaker voor,maar doordat je zwanger bent herken je de blaasontsteking niet altijd even makkelijk.. Zonder zwangerschap geeft het een branderig gevoel,maar als je zwangerbent herken je het niet als zodanig.. En naar de huisarts gaan voor een kuurtje is altijd aan te raden! Het is tenslotte je lijf! Groetjes,Alida
Ik krijg ook pijn in mijn buik als ik te lang wacht met plassen en dan na het plassen een harde buik (dit gebeurt me vooral 's ochtends als ik half wakker toch weer doorslaap). Ik heb al een paar keer laten testen op blaasontsteking, maar niets aan de hand gelukkig. Maar je kan beter te vaak laten testen dan te weinig... Ochtendurine inleveren en een paar uurtjes later bellen/gebeld worden voor de uitslag (zo gaat het bij ons).