wie kan zich hier in verplaatsen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meisje1986, 18 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0
    Wie heeft ook zoiets gehad?ik worg gek van onzekerheid :cry:

Ik ben 8 maanden geleden met de pil gestopt en ben nu anderhalve week overtijd,ik heb vanaf maandag 3 testen gedaan,waarvan alle drie een heeel licht streepje te zien is (was geen ochtend urine).ben met 1 zo'n test langs de dokter gegaan omdat ik bezorgd was,de dokter zei dat de test een positieve uitslag leek maar dat ik het nog een keer met ochtend urine moest proberen(omdat het dan de hele nacht in je blaas zit en meer bacterien bevat.
    ik heb vanochtend mijn urine bij de dokter gebracht voor een test maar was negetief zei ze, maakt het trouwens uit of dat je s'nachts naar de toilet ben geweest en 2,5 uur later je urine van dan opvangt of zegt dat niets?

ik word gek ik wil weten of mensen dit ook wel eens gehad hebben of dat het normaal is ,ik weet nog niets en zit in dubio,ik heb nog geen kinderen en heb ook niet echt een vergelijkbaare situatie. :rolleyes:

hoe kan een licht streepje zichtbaar zijn in drie testen en niet zwanger zijn ik snap er niets meer van!

als ik nu zwanger ben ben ik ongeveer al 5 weken verder

help me aub.....alle info is welkom hihi :)

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je nu morgenochtend met ochtendurine test.
    En dan met zo'n zelfde test 3 dagen later weer test, dan moet het streepje donkerder zijn wanneer je zwanger bent.
    Is dit niet het geval, dan is er iets niet goed.

3. meisje1986

18 sep 2008
    86
    0
    0

bedankt,ik ga zkr zelf nog een keer testen....en jij heel veel sterkte :thumup:

4. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Ik heb al antwoord gegeven in je andere topic ;)

Succes!

Deel Deze Pagina