hallo dames ik heb een vraag hoe herken je innesteling ???? wan ik heb een beetje bloed verlies roze achtig en bruinbloed giteren en vanmorgen was het weg en nu vanmiddag was het weer een paar drppels en met afvegen helemaal niks en normaal heb veel meer als ik ongsteld moet worden en donker rood en nu niet en ik heb dan buikpijn heel erg en dat heb ik nu niet wanneer kan testen ?????????? groetkes vivianne85
als je normaal nu ongesteld had moeten worden kun je al testen.. Spannend hoor innesteling herken je eigenlijk pas als je bewezen zwanger bent.. Tot die tijd kan bloedverlies van alles zijn hadden we maar een buikluik he
Ik heb bij beide zwangerschappen geen innesteling gemerkt. Het schijnt ook dat maar 15-20% van de vrouwen daadwerkelijk een innesteling voelt..... Testen kan ongeveer 14 dagen na je eisprong.
volgens mij zit er ongeveer een week tussen eisprong en innesteling en vervlgens na een week is ongeveer de NOD toch?? dus een weekje wachten en dan zou je kunnen testen gok ik.