Ik heb sterk het vermoeden dat ik zwangerschaps ischias heb. Zijn er meer die dit al zó vroeg hadden? Wat hebben jullie hieraan gedaan? Moest je ook minder werken/stoppen met werken?? Ga voor vrijdag denk ik maar ff een afspraak maken bij de huisarts of ik mail de VK misschien ff om te vragen hoe en wat Hoop niet dat ik moet stoppen met werken aangezien ik pas sinds vorige week weer op therapeutische basis ben begonnen nadat ik opgenomen ben geweest in het zkh i.v.m. hevige overstimulatie door de IVF. Ook gaan we eind volgende week een week op vakantie waarvan het de bedoeling is dat we veel gaan bezichtigen.... Hoop dat jullie ervaringen willen delen
Ik heb het ook gehad tegen het einde van mijn zwangerschap. Ik werkte bij Xenos, en ben toentertijd veel achter de kassa gaan staan. Ben ook 1 hele week thuis gebleven omdat ik echt niet meer kon. Rust was ook aangegeven.. Heb ik niet gedaan, ik heb in 3 weken tijd best veel gelopen en in 1 weekend ook echt onwijs veel, en na 2 dagen was de ischias weg, nergens meer last van! Nou hoeft dat niet bij iedereen zo te zijn natuurlijk. Hoop niet voor je dat je thuis moet zitten of wat dan ook.. Wens je iig veel sterkte!
Nienkiej bedankt voor je berichtje Ik werk bij de KV dus net als jij in een winkel waar het constant aanpoten is. gelukkig dat het bij jou pas op het eind kwam! Erg vervelend!! Naja eerst maar afwachten wat de VK zegt. Zal flink balen worden als ik aangepast werk moet gaan doen ben assistent filiaalmanager dus ze zien me liever op de vloer dan achter de kassa, maar als het moet dan moet het
Ik heb er gelukkig nog maar een week of 2 echt last van, maar soms zo heftig dat het in mijn bil schiet dat ik door mijn been heen zak. Ik werk verder niet.