hallo allemaal ik heb ff een vraagje Ben nu 8,3 weken zwanger en begin al een beetje een buikje te krijgen (vind het wel snel) Ik ben erg slank(mt 36) en ben 1.83 lang. heb ook altijd strakke broeken aan en ze beginnen al een beetje te knellen. Na m´n eerste echo wil ik graag op pad gaan om broeken te kopen maar volgens mij wordt dit een groot probleem aangezien ik van die lange benen heb. Wie weet er winkels waar je zwangerschapskleding kunt halen voor langere dames (of bestaat dit niet) gr may
Speciaal voor echt lange mensen weet ik niet waar je terecht kan, maar soepele jurkjes met een vest en een maillot of legging is toch lekker makkelijk en toch wel te vinden voor jouw lengte? Maar een leuke zwangerschapsbroek vinden is wel lastig, bij mij is ook alles te kort of te breed
Ik heb het niet kunnen vinden. Waar ik redelijk kon slagen was bij Future mama. Spijkerbroek was lang genoeg. Verder heb ik voor mn werk in een rok gelopen. Alle andere broeken waren hoog water. Thuis een joggingbroek van de prenatal. Dat ging bijna, haha.
Zowel Noppies als Vida Vita hebben beide ook extra lang in hun assortiment! Hopelijk kun je er iets mee!
Ramoontje zei het al, Noppies heeft extra lange broeken. Ik ben zelf 1.85 en heb een broek die me eigenlijk nét iets te lang is (dat overkomt me niet vaak )
ik heb vanaf 15 weken positiekleding aangeschaft.. is idd moeilijk omdat veel kleding te kort of te breed is.. heb zelf maatje 38.. maar sommige broeken die ik gepast heb waren veel te wijd.. ook zoek ik nog leuke rokjes ofzo.. waar je dan een maillot onder kan doen.. iemand enig idee?
bij de h&m hebben ze diverse broeken die erg lang zijn. moet je alleen ff kijken want niet ieder filiaal heeft positie kleding. ik ben zelf 1.75m en bij mij waren de meeste broeken van de h&m te lang terwijl ik toch best lange benen heb. suc6 met zoeken
Je groeit vanzelf nog wel in de breedte hoor. Ik had ook in het begin dat die broeken me te groot waren maar nu zitten ze al een stuk beter. Bij de prenatal heb ik laatst wel leuke rokjes gezien en ze verkopen ook leggings volgens mij. Maar ik zou nu dan niet teveel aanschaffen, het meeste groei je nog in de laatste weken. Ik merk het nu al! Als je nu een broek zou kopen die perfect past kan het zijn dat je hem over twee maandjes niet meer aankan bij je bovenbenen etc. Qua buikruimte valt het meestal wel mee omdat er soms ook van die elastieken in de zijkant zitten die je eerst nog kan aansnoeren. Ik heb trouwens twee mooie pantalons/broeken van Noppies gekocht maar die zitten me bij mijn kont nog steeds te ruim. Erg jammer want ze zijn supermooi. Hoop natuurlijk niet dat het achterste nog helemaal opgevuld word
Je kunt ook extra lange broeken kopen bij esprit. Ik heb een zwangerschapsspijkerbroek besteld via internet, als de broek niet past kun je hem ook gratis terugsturen! succes! groetjes juffie
Yep, dat had ik dus ook, en ik ben 1.82. Een broek die mij te lang is, dat is echt een unicum! Maar beter iets te lang, want dan kun je 'm korter maken, een stukje eraan zetten is vaak toch lastiger .
dan ga ik eens bij prenatal kijken voor wat leuke rokjes.. thanks voor de tip.. enne jah ik weet dat je later in de zwangerschap wat ronder begint te worden.. maar ligt er ook aan wat je allemaal eet he.. haha.. groetjes Ghita
heb ff gekeken op de site van wehkamp maar kan kan niet vinden dat ze positiemode in lengtematen hebben! gr mayo
mayo je moet dan gewoon een positiebroek aan klikken en bij sommigen kan je dan maat 88 kopen bv (das maatje 44 taille)
Herkenbaar.... Ik heb mijn hele zwangerschap met hoog water gelopen Normale kleding is in mijn been lengte al amper te vinden, laat staan positie.... Sorry, dus geen tips helaas. Groetjes, Mirelle.
Hoi, Ik ben zelf 1.80 met beenlengte maat 36. Normaal zijn alle broeken van de H&M me veeeeeeel te kort maar op een of andere manier zaten de zwangerschapsbroeken me prima. Het was wel de collectie van vorig jaar dus ik weet niet of ze nog even lang zijn. Ik heb zelf heel lang mijn eigen broeken aangehouden, knoop open en dan een haarelastiekje door het gat en om de knoop heen, buikband eroverheen, voila, niets meer van de open knoop te zien! Fijne zwangerschap, groetjes Lisette