hey zit even ergens mee had 2 weken voor nod de wel bekende ongi klachten , maar had ook enorme jeuk op en in me buik last van me tandvlees en een enorm opgezette buik !,koud brrrr nu was gister mijn laatste dag dat ik ongesteld was maar heb nu nog steeds hetzelfde goevoel. tandvlees probleem. ongi pijn in buik en rug opgezette buik hoofdpijn en die enorme jeuk en zo moe. heb dit nooit eerder gehad dat ik t na mijn ongi ook nog allemaal voelde had een negat test een dag voor mijn ongi. toch blijft t in mijn hoofd hangen dat ik miss wel 1 van de 100 ben die zwanger is en gewoon ongi word mijn vriendin had dat namelijk ook en die was 8 weken zwanger heeft miss iemand van jullie dit ook gehad ?
geen ervaring mee maar je hoort het vaker inderdaad, ik zou er nog een testje tegenaan gooien, als die negatief is even naar de huisarts? er heerst ook griep namelijk
ja ok nou ben niet bang voor griep dan zou ik dat al bijna 3 weken hebben . zal even wachten op meer reacktie's en dan kan ik morgen vroeg nog een test doen .
Ik denk dat je er wel vanuit kan gaan dat je niet zwanger bent hoor. Wat voor kleur had je menstruatie?
jah ik was echt ongesteld ! maar vind het heel raar dat ik na mijn ongi nog dat gevoel allemaal heb. en dan komt er ook nog bij dat mijn vriendin die zwanger is op dit moment ook 2x ongi is geweest maar van haar vriend moest testen omdat ze niet te genietten was en die bleek toen 8 weken zwanger hihi
dan zal t wel niet zijn als t rood is natuurlijk tis niet dat ik t denk hoor maar meer dat ongi gevoel terwijl ik t net ben geweet. als die buikpijn blijft en test is negat dan ga ik van de week even langs de dokter
hey heb getest en negatief zoals verwacht! maar wilde t wel zeker weten want als ik zwanger zou zijn wil ik natuurlijk meteen stoppen met roken enz maar nu weet ik t zeker dat t nie is als die pijn aan blijft houden ga ik even langs de HA
Dit zijn niet per se zwangerschapsymtomen hoor! Verder weet ik het natuurlijk ook niet, maar misschien ben je ook een beetje beinvloed door het verhaal van je vriendin....? Heb je nog getest?
haha zou best kunnen hoor dat ik daar steeds aan dacht die vriendin van mij. maar hij was negatief dus heb nu zekerheid dat ik niet zwanger ben ! sinds een uurtje neemt de pijn ook af gelukkig! zullen wel na weeen zijn geweest van de ongi . nou over een paar dagen maar de ovu testjes voor de dag halen ! heb er weer zin in