gevoelige tepels

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door zilvervosje, 21 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi!

Wij zitten in ronde 2 en ik ben me, net als veel meiden in dezelfde situatie, steeds bewuster van mijn lijf. Ik ben al een jaar van de pil af. Deze maand zou het dus best eens raak kunnen zijn, vooral aangezien we steeds om de dag gevreeen hebben. Ik zit nog een paar dagen voor NOD (denk ik, mijn cyclus is niet erg regelmatig) en ik heb ineens ontzettend gevoelige tepels. Ze kleuren ook een beetje wit. Ik moet ook best vaak plassen, heb vrijdag een soort ongesteldheidpijntjes gehad, die snel weer wegtrokken en ik ben een beetje vaag en dromerig. Maar goed, die tepels zijn mijn grootste vraag... dit heb ik anders nooit (tenzij mijn vriend er te hard mee bezig is geweest :)).

De vraag is natuurlijk, is dit nou een voorteken?

Ik hoop het zo!

2. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Het kan, maar het kan ook gewoon een teken zijn dat je menstuatie er aan zit te komen. Ik had het eerst ook nooit, toen een hele tijd achter mekaar wel en nu weer af en toe.

3. Dreamygirl

Dreamygirl Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.529
    220
    63
    Hi zilvervosje,

Ik heb dat dus ook, zeer gevoelige tepels, keihard kunnen ze worden en dat ze dan wittig uitslaan...ook lijken de bobbeltje op mijn tepelhof groter te zijn..maar ja kan ook naderende ongi zijn of ontpillen.

Zie dat je 1 dag overtijd bent, heb je al getest?
    Ik nog 2 dgn...spannend ;)

Knuf

Deel Deze Pagina