Vanmorgen werd ik wakker met die krampen dus ik denken shit ben het geworden alles voelde ook zo dat ik ongesteld was , en rustig omdraaien zodat ik er geen troep van zou maken , sta op kijk naar bed nix denk netjes heb ik rustig geslapen , ik met de buikpijn die nogal hefig was en precies zo is altijd altijd naar de bad komer met een schoon broekje en doe maar even voor nu een verbandje in en al heftig opzoek naar de alive want die heb ik wel nodig als ik mijn dag wil door komen , Trek me zwarte boxer uit en wat zie ik ???? NIETS echt hard op riep ik huh ??????? hoe kan dat nou okey zou wel 2 dagen te vroeg zijn maar dacht toch echt dat ik ongi was geworden ? Maar ja dat was dus niet zo wat vinden jullie ???? Liefs
'k ben vanmorgen ook met zeurende buikpijn opgestaan en dacht ook dat ik ongesteld zou zijn maar tot hiertoe niks. Tot gisteren had ik nog een beetje hoop dat ik zwanger zou kunnen zijn - 'k had pijnlijke tepels, opgezette buik... nou, die zijn ondertussen allebei verdwenen - géén pijnlijke tepels meer en opgezette buik is ook weg. In de plaats daarvan heb ik zeurende buikpijn - 3 dagen voor ik ongesteld moet worden. Volgens mij, in mijn geval toch in elk geval, is die pijn gewoon een voorbode van de aankomende regels...
ik heb de pijn al meer dan een weekje denk ik zo , maar meestal pas een dag van te voren dat ik ongi moet worden voel ik het pas , deze maand licht voor my echt helemaal over hoop !! Mag ik je op aim toevoegen ?
Jullie kunnen best zwanger zijn hoor! Ik had die kramp ook in de eerste weken, en je leest het heel vaak hier. Ik weet niet of het vaak voorkomt dat de krampen al een tijdje bezig zijn maar dat het bloed pas veel later komt. Een baarmoeder die groeit geeft ook dat kramperige gevoel.
IK heb net zo een aanval gehad dat ik onder douche ben gaan zitten , ik was aan het shake en zweten als of ik al 2 uur aan sporten was echte leek wel of al het vocht uit me lichaam kwam , ben maar eerst onder lauw water gaan zitten en daarna iets warmen en tot rust komen jeeeeeeee dat was niet goed !! Maar nog steeds niet ongi of iets anders als ik maandag er nog last van heb ga ik naar de dokter , want wat ik net had was niet zo fijn !! ik ga even met 1 liter fles een wandeling buiten maken even op adem komen is er iemand die dit ook eerder heeft gehad ?? Liefs !!
Ook ik heb die krampen, al van ongeveer eind vorige week. Ik vind het geen fijn gevoel, het is net alsof ik "droog"-ongesteld ben.. wel de pijntjes niet de rotzooi zeg maar..Ik wacht geduldig af.. Nog 3 daagjes voor me NOD.....het begint wel spannend te worden..
Nog ff vraagje Zal ik wel of geen alive nemen tegen de hoofdpijn en buikpijn Is dat slecht ik kan het doosje niet vinden !!
Nee geen Aleve of ibuprofen. 2 jaar terug was er een wetenschappelijk onderzoek (ik was toen zwanger van onze dochter) en daar kwam uit dat ibuprofen en aanverwante medicatie een miskraam kunnen veroorzaken! Neem dan een paracetamol en een lekker warme kruik. http://www.fk.cvz.nl/ Zwangerschap/Lactatie Epidemiologisch onderzoek suggereert dat gebruik van prostaglandinesynthetaseremmers in de vroege fase van de zwangerschap kan leiden tot een verhoogd risico op miskramen, cardiale malformaties en gastroschisis. In dierproeven is een verhoogd pre- en post-implantatie verlies, embryo-foetale letaliteit en een verhoogde incidentie van malformaties gezien
hey nou volgens my ben ik ongi , bij het afvegen heb ik bloed nog niet in me verbandje , maar dat zal dan wel komen ben ik dus een dag te vroeg , liefs
ik heb haast geen symptomen in mijn zwangerschap maar krampen komen en gaan al vanaf een week voor ik ongesteld moest worden!
hej hier nog een die zich aan kan sluiten, heb die krampen nu ander halve week of zo en ben zeer snel aangebrandt weet niet wat het is maar het voelt niet prettig vannacht bijna niet geslapen omdat mijn buik zo tekeer ging, kon ook niet p mijn buik liggen deze is helemaal opgeblazen heb vlagen van misselijkheid op elk mom vd dag. wil me niet te blij maken maar het maakt me wel heel onzeker, kus
ik sluit me er ook bij aan hoor ik voel iedere maand mijn eisprong deze maand dus niet tenminste voelde dat ie wilde komen krijg ook altijd voorbode dag van tevoor heb ik meteen geklust en op de dag zelf geen eisprong allen ongikramp nu moet ik nog 5 dagen voor nod ik voel me hartstikke zwanger maar ben bang voor teleurstelling heb pijn in onderrug buik gezwollen zelfs me striemen van vorige zwangerschap verdwijnen langzaam alles zit me hoog in de buik en trek in eten eten eten heb ik normaal nooit krijg zelfs een zwembandje lichtelijk ben echt een tengere dertiger hihi en koppijn en ik rook normaal als een tierelier maar nu weinig trek heel apart en geloof me als ik geen sigaretten heb zeggen mensen altijd ben je ziek of zo hihi (slechte gewoonte) maar ik moet zeggen ben blij dat ik minder rook. vooral omdat ik nu ook hoop dat het eindelijk zover is. we blijven duimen nog 5 daagies
Nou ik ben ongi geworden en niet zo een klein beetje ook , ben het heftiger dan normaal dus denk ik eerder dat het fout is gegaan dan dat ik normaal ongi ben geworden Op naar de volgende ronde !! Liefs
hier nog steeds niks maar ze zullen wel doorbreken - ik heb echt wel buikpijn nu (2 dagen geleden zijn alle "symptomen" verdwenen - pijnlijke borsten, opgezette buik weg)... 'k kan nu alleen nog maar hopen dat ze vandaag of morgen doorkomen - dat ik mijn regelmatige cyclus aanhou (had onlangs een cyclus van 62 dagen en dat heb ik liever niet opnieuw) :s
Heb ook zo iets raars aan de hand, had meer dan een week voor ik ongesteld zou moeten worden buikpijn, was misselijk, wat draaierig,... Ik ben ongesteld geworden, ze zijn ondertussen al voorbij, maar ik heb nog altijd buikpijn, ben nog af en toe misselijk en mijn onderbuik is een klein beetje opgezwollen, ik vind het wel raar. Ik dacht in het begin dat ik misschien zwanger was. Ik ga eind deze week naar de huisarts, maar weet iemand wat dit kan zijn? xxx