Wij zijn al een tijdje bezig met het proberen zwanger te raken, en kwamen er een tijdje terug achter dat we op het verkeerde moment klusten *Kedenggg dombo's!* haha.. Maar goed nu naar mijn weten super goed geklust, om de dag op de juiste momenten.. en afwachten.. Ik ben er zelf heel negatief over, maar toch ver weg wat rare kriebels.. Steekjes, misselijkheid (licht..) rotlichaam! Weet efkes niet waar ik het zoeken moet, zit aldoor maar te rekenen en mn kalender na te tellen.. Meestal is mijn cyclus 25,26, een enkele keer 27 dagen maanden geleden. De afgelopen maanden toch echt 25 dagen en dat is.. gisteren.. Ohhh... ik word er gek van!
Meid...niet om je gevoel de grond in te boren, maar wij klussen al 9 maanden precies op het goede moment... Maar wie weet...pin je alleen niet vast op misselijkheid enzo. De meeste meiden krijgen hier pas na de 6e week last van. Ik hoop dat je moregen een positieve test in henaden mag hebben!
Ik weet het meid.. En weetje, ik neem het mij iedere maand voor: "Ik laat me niet gek maken".. en toch trap je er weer in! Grrr..! Durf alleen morgen niet te testen (Zonde van het geld, het is toch niet raak) Bleh.. kzit er even helemaal doorheen in een dikke dip! Die rotduivels zullen er deze nacht ook wel aankomen
Je kan het ook zo bekijken...opnieuw tellen! Je hebt nog alle kans...of ben ik nou TE optimistisch? Succes! Elmo
O zo makkelijk gezegd, maar meid, relax een beetje! Maar als je zeker weet dat je op de goede tijden geklust hebt, dan weet je ook wanneer je ei is geweest. Tel daar 14 dagen bij op en je hebt je nod (voor sommigen is dit korter of langer, 14 dagen is gemiddeld) Dan hoef je je niet af te vragen welke cyclus je aan moet houden en heb je misschien wat meer zekerheid? Succes hoor! Ik snap dat je ongeduldig bent.
haha, tja nog alle kans, das waar.. haha.. Het is gewoon even zo'n dipje.. ik ga zo lekker even een pak koeken leeg eten en als ik mij daarna nog zielig voel eet ik er lekker nog 1! En ik zie het wel wat er gebeurt!
Tja, het probleem is dus dat mijn EI niet gelijk is geweest met mijn 'vruchtbare slijm', wel heb ik op een gegeven moment duidelijk iets voelen knallen daar beneden dus ik ga er vanuit dat dat mn ei was. er van uitgaande dat dat mijn ei was (jeetje, nog te volgen?) zou de rode bende vandaag moeten komen..
Bij mij valt slijm en ei ook niet samen hoor. Als je er echt zeker van wilt zijn, kun je ovulatietesten gaan gebruiken.
Ja klopt dat wil ik ook vanaf komende maand gaan doen, dan heb ik tenminste echt duidelijkheid. Nou, ik kruip mn 'troon' in (zo noem ik mijn heerlijk kingsize bed ) met een gigantisch pak roomboter krakelingen (of iets in die richting..) Een fijne avond iedereen!
tien voor 7.. het schiet al op.. Om 10 over 5 zat ik recht op in bed.. Kotsmisselijk, klaarwakker.. Na 3x de herhaling van het NOS journaal +sportjournaal en Nederland 1,2,3 in beeld toch maar besloten om de dag maar eens te beginnen! De hond kijkt mij aan alsof ik een enge ziekte heb omdat ik zo vroeg beneden ben, die loopt nu zenuwachtig heen en weer te "tippelen".. *Irritatie!* Iedereen een fijne dag!
En wishes,heb je al een test gedaan?Kan je het nog volhouden?Zo te zien lopen we gelijk!Ik heb het gevoel dat mijn weer later komen,dus heb ook nog geen zin om te testen. Mijn lichaam heeft me al zovaak voor de gek gehouden,dat ik er deze keer niet in geloof. Duim voor je dat je een dikke POS test hebt!
Ik heb echt heel veel respect voor jullie dat jullie kunnen wachten met testen. Ik moet nog 6 dagen wachten en de testen kloppen bijna mijn nachtkastje uit Ik vind het moeilijk om te wachten, zodra mijn NOD is ga ik gelijk testen. Vind het echt heel knap van jullie dat jullie kunnen wachten, knuffel conny
hohoi, nee helaas kwamen de duivels er gisteren gewoon aan. Zat even in een dipje vandaar het late reageren. Ik heb zoveel angst voor onvruchtbaarheid, weet soms echt niet wat ik ermee aan moet? Ik baal ontzettend dat we niet geregeld kunnen vrijen (we zien elkaar hoogstens 3 dagen in de week..) maar ondanks dat we elkaar minder zien (door zijn beroep..) had ik verwacht allang zwanger te zijn! We zijn allebei kerngezond, jong wat moet je nou nog meer doen
Vanaf juni '06 .. maar het frustreert me dat we niet geregeld kunnen vrijen (ook al vanaf juni niet..) zal dat misschien een factor zijn dat het niet zo goed lukt?
Misschien wel.. Dat je het net niet op de goeie dagen kunt doen bijvoorbeeld.. Je hebt maar 1 zaadje op het juiste moment nodig natuurlijk.. Succes!