weet het ff niet..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Cassanie, 17 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

ben op dit moment een klein beetje bang.
    aan komende woensdag ben ik 7 weken zwanger..
    Vandaag had ik een beetje roze afscheiding.. (er zaten wat klontjes ofziets tussen ,weet niet hoe je dat noemt, maar dat heb ik normaal ook als ik gewoon afscheiding heb). kan dit nog innestelingdbloed zijn of is dit het begin van een miskraam?

2. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Als het bij rozige afscheiding blijft, hoef je je absoluut geen zorgen te maken. Zijn de klontjes ook roze?

3. augustus

augustus Niet meer actief

Ik zou gewoon de VK bellen. Niet iedereen heeft bij een MK pijn, stolsels en heftig bloedverlies.
    Wil je zeker niet ontmoedigen. Het kan natuurlijk net zo goed " niks" zijn.
    Maar er maar vanuit gaan dat licht roze niks is, gaat er bij bij niet meer in.
    En het lijkt me wel net zo fijn als je helemaal gerust gesteld ben toch.
    Stekte ermee...

4. Cassanie

juist de klontjes zijn een beetje roze...

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik had ook roze afscheiding toen ik precies 7 weken zwanger was.... ook wat kleine klontjes maar was niets aan de hand gelukkig. Word het erger of is het inmiddels al helemaal over?

6. Cassanie

erger word het niet gelukkig.. het is ook niet heel veel.. het word wel nog lichter nu dus het zal 1 deze dagen wel over gaan

7. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Dan denk ik dat het niets ernstigs is hoor meis! En anders toch ff de vk bellen als je het niet vertrouwd, wij kregen toen ook een echo gewoon zodat we weer wat geruster waren :)

8. Cassanie

volgende week heb ik een afspraak bij de VK.. ben niet echt ongerust ofzo...maar werd een kleine beetje bang ervan.. heb ondertussen mijn vk gebeld en ze zei al dat er niks aan de hand is dat het normaal is..

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben je nu wat gerustgesteld door je VK. Geniet verder van je zwangerschap.

Deel Deze Pagina