Hi Lin effe snel nog...! ik durf het eigenlijk niet eens hardop te zeggen dat ik denk dat ik zwanger ben, want des te harder is de klap straks wanneer misschien blijkt dat het niet zo is..... Maar de hoop is er,. omdat ik inderdaad net als mijn hubbie zegt, snel prikkelbaar ben, ik soms pijnlijke borsten heb sinds 2 dagen en ze groeien weer! Want ik was na die miskraam ook het volume uit mijn bosten kwijt .... (had jij dat ook?). En ik heb een rare buik, een heel vol gevoel en zware benen en liezen als of er iets heel hards op drukt continue. Dit had ik ook toen ik in maart zwanger bleek..... Dus maar niet te vaak er aan denken en het uitsprken, want ik wil me die grote klap toch eigenlijk wel besparen! wat heerlijk meid dat je hebt kunnen genieten van het mooie weer. Wat doe je voor werk als ik vragen mag, als je ook alle zaterdagen moet werken...en door de weeks dus ook wel eens thuis bent. Ik werk in het ziekenhuis als dialyseverpleegkundige, erg leuk werk, maar wel onregelmatig. Weekenden werken, haat ik hahahah maar ik ben vrij t/m eind juli....voor de weekenden dan alleen hoor, voor de rest zwoeg ik door de week ik molet weer verder doet me goed hoor, zo'n schrijf vriendin/ maatje heel erg fijn enne wat betreft het gevoel wat je hebt dat de scherpe kantjes eraf gaan, is toch alleen maar goed en gelukkig maar! Is echt niet raar hoor.Geef het een plekje, het leven gaat gewoon door.....zeg ik supermuts zelf, maar het is wel zo! Ik had het van de week dat ik me zo gelukkig voelde en mezelf daarover schuldig voelde...hebben anderen ook echt moeten zeggen dat het leven gewoon doorgaat hoor en dat je mag voelen wat je voelt, maar het wel moet blijven relativeren. Doeidoeie fijne avond nog liefs Rachelle kus
Hey meis! Foei toch! En dat op je werk Je klachten klinken idd wel heel erg verdacht veel op echte symptomen hoor! Maar ik ken je gevoel idd heel erg van het niet hardop durven zeggen, brengt alleen maar ongeluk, hihi! Maar je kansen zijn wat mij betreft groot hoor! En ja! Dat (.) (.) verhaal komt me heel bekend voor! Die groeiden toen ik zwanger was gestaag door, maar daarna zakten ze helaas weer net zo hard in elkaar , was eigenlijk wel blij met dat maatje groter, haha! En manlief toch ook wel geloof ik . Ik werk trouwens in een groentewinkel, dus vandaar dat ik doordeweeks ook weleens vrij ben, we zijn gewoon 6 daagjes p. week open en ik werk 3,5 tot 4 dgn per week. Maar nu met die vakantieweken zijn dat vaak 5 á 6 dagen per week, aangezien we dan altijd met een soort van personeelstekort zitten.... Zie altijd zoooo ontzettend op tegen deze weken :x ! Maar ja, ook dit jaar moet ik er maar gewoon aan beginnen met blik op oneindig, sleep je me er doorheen?! 1 september begint onze vakantie, kan nu al niet wachten! We hebben nog geen plannen hoor, maar gewoon wel een lekker idee dat je dan ff 3 weekjes niks hoeft! Gaan jullie nog weg? Gelukkig klinkt het dus niet raar van die scherpe randjes eraf.... voelde me idd enorm schuldig .... Zit nu Char te kijken, vind ik zo ontzettend fascinerend! Geloof ook best dat zij idd dingen ziet en kan voelen. Goh! Als zij nog eens een reading bij mij zou kunnen doen, hou ik me zeker aanbevolen! oh, oh! Volgens mij draaf ik weer door ... Ga gauw weer verder, reclame is afgelopen! Vind het ook zo fijn om lekker met je te kletsen! Knap d'r zeker van op meis, bedankt! Dikke X
Goedemorgen ik heb de koffie net weer gehad en begin eindelijk een beetje wakker te worden. Slecht geslapen zeg....beh! eerst een haond die begon te blaffen om 1.30uur, toen sliep ik net. En daarna kwam de brandweer langs om 2.15...dus weer wakker, jemig. Zo meteen na het werk eindelijk lekker weekend voor mij! Heerlijk shoppen met mijn hubbie! Kijk er erg naar uit Hoe is je temp vandaag? Nog steeds hoog? Ik hoop het zo dat je cyclus eindelijk normaal is voor jouw doen. Er zijn avanaond 2 zwangeren trouwens, die goed vriendin van memet wie ik gelijk zou op lopen en nog eentje. Dat is een vriendin van degene die jarig is. Die riep vorig jaar september nog "nee, voor mij nog geen kinderen!" en nu is ze al bijna 7 maanden zwanger Daar krijg ik dus wat van he.....kan er niks aan doen, maar dat vind ik echt niet leuk! Hoppa gelijk zwanger. Kijk ik gun het iedereen, maar mezelf soms ietsje meer dan een ander! Is dat stom dat ik dat zeg! Nou ja, onze tijd komt ook wel. Vandaag zei een patiënt van me, jee wat ben jij vrolijk! Leuk he Van de week was mijn mannetje op bezoek bij vrienden toen ik moest werken en daar heeft hij van mijn vriendin gehoord welke kinderwagens er allemaal zijn. Nou hij weet al precies wat hij wilt hoor! Een Joolz......echt een te gekke wagen is dat! www.my-joolz.com trouwens hadden jullie al een naam voor jullie frummeltje? Wij wel, gek he....weet je dat scheelt weer die hoeven wij dus niet meer te verzinnen! Nou girlie heel veel werk ze met zin toegewenst enne tot snel dikke knuf Rachelle
Hey Rachelle! Nu op dit moment zit je zeker op die verjaardag?! Denk aan je meis, heel veel sterkte...moet toch weer ff moeilijk zijn denk ik...Hoop wel dat je heerlijk geshopt hebt vanmiddag! Was 't niet te heet?! Ik vind die joolz wel heel stoer trouwens! Leuk joh! Ga 'm ook ff in gedachte houden . M'n temp was idd nog steeds hoog, dag 9 nu alweer, ik blijf maar gewoon verder hopen [-o< dat het goed zou zitten met m'n cyclus, óf natuurlijk nog iets veeeeeeeeel mooiers ... Ja, ik ken dat gevoel wat je bedoeld heel erg goed, ik denk precies zo hoor! Gun hert iedereen, maar mezelf toch echt ietsje meer! En waarom niet?! Denk dat iedereen wel een beetje 'egoïstisch' is in dat opzicht hoor! Klinkt dus absoluut niet stom! De eventuele namen voor ons (hopelijk) wondertje hebben ook wij allang bedacht , moet wel eerlijk zeggen dat het soms nog weer ff anders word, maar ja...kan nu nog alle kanten op, toch?! Wat dat betreft denken manlief en ik nu eindelijk op één lijn, want in het begin was het namenverhaal echt drama , we hadden echt een totaal andere smaak! Nu is dat gelukkig wel weer helemaal goed gekomen! Hij heeft me net opgehaald van m'n werk, wat een weer he?! Vond het doodeng! Ga daar echt niet doorheen op de fiets hoor , no way! Zie morgen wel weer hoe ik én de fiets, én de auto mee naar huis ga krijgen .... Leuk om van een patiënt te horen dat je vrolijk bent! Zo zie je maar meis, stukje bij beetje gaat het steeds weer beter, en da's maar goed ook. Nou, ik ga weer lekker onderuit en spreek je gauw weer! Morgen weer werken (ik ga nu alvast zin maken ).... tot snel weer hé?! Dikke X Linda
Hi Lin de verjaardag van gistern is gelukkig weer voorbij! De verjaardag was van een hele goed vriendin, maar ik voelde me na een half uur al niet meer vop mijn gemak. Dit omdat er overal werd gesproken over zwangerschap. Ok, dat trek ik wel heel even, maar niet een hele avond! Ik had het om 22.30 al helemaal gehad. Me met mn man even terug getrokken in de tuin ebn even een potje staan janken. Want weet je wat ik zo erg vind? Ze doen net alsof ik nooit zwanger ben geweest. Staan er 2 meiden bij me, 1 ervan is zwanger geweest heeft een kleine van een half jaar en die andere is nu zwanger 15 weken. (degene met wie ik gelijk op zou lopen). Staan ze te praten over hoe pijnlijk hun bortsen wel niet waren en of zijn. Zonder mij daar in te betrekken.... Sorry hoor, maar volgens mij weet ik heel goed waar je het over hebt! Dat wanneer je ging springen tijdens je zwangerschap je boobs onwijs pijnlijk zijn.... Ik was dus zo pissig eigenlijk, dat ik me helemaal afzijdig heb gehouden. Barts maar dacht ik, als jullie geen aandacht hebben voor mij, ik ook niet voor jullie. Kijk ze hoeven echt niet continue rekening met me te houden, en dat wil ik ook niet. Maar dat soort dingen vind ik toch wel erg pijnlijk als ze daat niet even aan denken. Misschien is het wel helemaal niet duidelijk voor je, sorry daarvoor, maar het lucht al een heel stuk op, door het je zo te vertellen. Ik heb dus ook aan mijn vriendin die 15 weken ver is niet gevraagd hoe het gaat, ik kon het niet. Mij buiten sluiten in een gesprek, of net doen alsof ik niet weet waar ze het over heeft, dan vraag ik ook niks aan jou!@! je kon daarna wel merken, dat ze het moeilijk had! Maar ik ben altijd de gek die vraagt hoe het met een ander gaat, en over mij walzen ze heen alsof ik er niet ben. Ik pik het niet meer en heb er even helemaal genoeg van! =; Sorry hoor..... vanavond weer een verjaardag maar dan zonder zwangeren mutsen. Hopelijk gezelliger dsus. Maar er waren ook leive mensen hoor, die vroegen hoe het met me ging en die er wel rekening mee hielden, hoe ik me zou voelen!Ik draaf weer een beetje door in het negatieve...is ook niet goed Ik heb van 3 meiden van de week kaartjes gehad, dat ze met ons meeleven! Dat doet dan wel weer goed Weet je wat mij is opgevallen. Als je mensen ziet praten met elkaar die zwanger zijn of net een baby hebben. Lijkt het wel een soort virus te zijn waar ze mee besmet zijn. Of dat ze bij een sekte horen ofzo.... Als je een maal zwanger bent dat je dan bij de club hoort. Het maakt dan ook niet uit of je elkaar aardig vind of niet je moet er over praten met elkaar! Mensen die elkaar normaal gesproken niet kunnen luchten of zien of elkaar anders helemaal niet zien staan zijn opeens wanneer ze zwanger zijn de grootste vriendinnen ? Snap jij dat nou? Je gaat je dan echt afvragen of ze wel helemaal lekker zijn... ...hahhahahahah Ik ben ook veels te gevoelig en trek me veels te veel dingen aan. Ik zou willen dat ik wat harder was en me dingen wat minder snel zou aantrekken.... Ik ga er een leuke dag van maken vandaag, jij bent op je werk, maar als je dit leest alweer thuis. Fijn weekend verder meid......met je hopelijk nog steeds hoge temp! Ik kon het nooit volhouden dat tempen iedere ochtend....elke dag op het zelfde tijdstip ongeveer, ging me nooit lukken vanwege mijn onregelmatiheid. En ik ging me er veels te veel op fixeren...dus ik heb het losgelaten. Maar zoals nu een paar dagen voor mijn nod, ben ik toch wel heel benieuwd wat mijn temp doet! Denk aan je dikke kus Rachelle
Nou ja zeg :x ! Wat een truthola's op die verjaardag zeg ! Vind het echt heel erg flauw dat ze zo 'minderwaardig' tegen jou doen, door er ook maar geen woord aan vuil te maken dat ook jíj zwanger bent geweest! Wat moet dat een k*tavond geweest zijn voor je meis! En ik heb nog wel zo aan je gedacht gisteravond! Had zo gehoopt dat het mee zou vallen allemaal, en dan krijg je dit ..... Ik zou precies zoals jij zijn trouwens, totaal geen interesse meer tonen in haar! Zij ziet jou toch ook inene niet meer staan?! Je hebt helemaal gelijk dat je niks gevraagd hebt hoor! Applaus voor jezelf =D> Je verhaal kwam trouwens niet warrig over hoor! Snapte het allemaal luid en duidelijk, het komt er gewoon op neer dat het een avond is om héél snel weer te vergeten! Ik hoop dat het vanavond een stuk gezelliger zal zijn voor je, maar dat kan gewoon haast niet anders zou je zeggen..... Gelukkig zijn er ook voorbeelden van mensen hoe het óók kan! En dat is met je meeleven en een luisterend oor bieden! Die mensen hebben tenminste wel gevoel, en het is verrekte fijn om die om je heen te hebben! Lief dat je die kaarten gehad hebt! Doet je idd weer ff goed! hahahaha! Ik moest zo lachen om je stukje over het 'virus' ! Het klopt ook wel volgens mij ja! Ik zie dat ook zo overduidelijk bij mij in de winkel ! Dan ontstaat er vlak voor m'n neus echt zo'n clubje moeders (die dan tegelijk met z'n allen bij mij boodschappen komen doen ) die dan ellendelang allerlei bevallings,-zwangerschaps,-kinderverhalen met elkaar gaan staan delen! En zeg ik eens wat tussendoor, dan kijken ze me aan alsof ze water zien branden, want: JIJ hebt toch nog geen kinderen?! Nee, trut! Wrijf het er nog ff lekker in! Denk ik dan..... Dat soort confrontaties in de winkel vind ik nu we alweer ruim een jaar bezig zijn, steeds moeilijker worden... Vind het ook een ramp als ik zwangere vrouwen moet helpen, of tewoord moet staan. Kan er niets aan doen, zij ook niet trouwens , maar heb er echt zo veel moeite mee! Soms ga ik ook ff naar achteren (kan alleen als ik toevallig een keer samen sta met een collega) en ga ik ff lekker zitten janken. Make-up tas gaat nu ook standaard mee naar m'n werk, want je weet maar nooit wanneer ik weer eens een emo- uibarsting kan krijgen .... Zo, ik ga me ff lekker opfrissen! 't was druk vandaag, ben blij dat 't er weer opzit! Nu lekker 2 daagjes vrij! We gaan vanaaf Pirates of te Carabean kijken, heb een illegale versie van een collega gehad ... We wilden eigenlijk een keertje naar die film in de bios, maar thuis op de bank is eigenlijk wel lekkerder vind ik! Dit weekend verder geen wilde plannen, dus lekker uitrusten , kan ik wel ff gebruiken eerlijk gezegd.... Meis, ik hoop dat je een leuk weekend hebt verder en ik spreek je gauw weer! Dikke X Lin
Hi Linda hier alles goed hoor, heb alles weer onbder controle. Het bozige gevoel is weer weg! Ach weet je, iedereen bekijkt dingen vanuit zijn perspectief. En als je niet zoveel gevoel in je donder heb, kan je er misschien niet zoveel aan doen dat je anderen kwetst ! Dus doe je dat onbewust..... Ik denk dus echt dat ze het niet bewust deden ,maar gewoon heel erg met hun ding bezig zijn. Ze hebben echt een tunnelvisie.... ik ga me er niet meer druk om maken. De verjaardag gisteren was gezellig, niet zo laat. Nu net wakker en ga straks met collega's naar een High tea....gezellig Hoop alleen nog een beetje op mooi weer Ik heb voor de gein vandaag getempd en bij mij is ie 37.3.... zegt nu nog niks maar ik blijf het nu wel doen tot mn NOD. Ben ook blij dat je mn verhaal begrijpt! Heb gisteren nog gezegt tegen die vriendin die jarig was vrijdag, dat ik me zo verbaasde over dat iedere zwangere vrouw ook al mogen ze elkaar niet, met elkaar gaat praten..-----> dus dat het misschien wel een virus is! Ze moest zo hard lachen, maar bevestigde het wel...en begreep dat ik er van baalde! LOL nou doei fijne zondag spreek je snel 8) kus
Hey Linda lekker weer heb je weer zeg! Jaloers Ik mag zo weer gaan werken, jippie! Maar niet heus Nog 2 dagen totdat ik mag gaan testen....ik durf het haast niet te doen, vind het zo spannend! Ik ga ervan door nu, een fijne dag en tot snel xxx
Hee Forverfriend zag je naam staan denk even kijken hoe het met je is! Heel veel succes over 2 dagen ik wens je een dikke vette positieve test toe! Laat je het de novembermama's weten als het raak is!? xxx Roelie
Hey meiden, ik lees af en toe met een schuin oog op jullie topic mee en vind het zo herkenbaar wat jullie schrijven: Heel blij zijn met lieve reacties van familie en vrienden, maar toch ook teleurgesteld zijn hoe snel sommige mensen je miskraam alweer vergeten zijn. Jullie topic doet me denken aan hoe ik me een aantal maanden terug voelde. Het helpt hartstikke goed bij de verwerking van de miskraam om met meiden te praten die hetzelfde hebben meegemaakt en weten wat pijn doet, waar je tegen opziet, waar je juist naar uitkijkt. Ik ben echt blij dat ik hier lekker van me af kan schrijven. Het ziet er deze maand voor jullie allebei heel hoopvol uit. Ik duim heel hard dat er 2 mooie zwangerschappen (en nog veel belangrijker met gezonde babies als resultaat) uitkomen. Liefs, Marla, die even inbrak
@Marla: bedankt voor je lieve reactie meid! Gefeliciteerd ook! Wat fijn voor je dat je weer een nieuwe kans hebt gekregen ! Geniet van je zwangerschap!
Hey Rachelle! Ja wat een weertje he?! Heb het wel weer getroffen dacht ik zo! Ben vanavond heerlijk ruim 1,5 uur wezen fietsen met m'n moeder, manlief had avonddienst dus ben er lekker ff met haar uit geweest... Oh meid, het wordt bij jou wel errug spannend nu he?! Voel je al iets?! Ik hoop zo voor je dat je een mooie test zult gaan krijgen over een paar daagjes! Hier zit dat er helaas niet meer in.... Aan de ene kant balen, maar aan de andere kant ook zo ontzettend blij dat m'n pillen schijnen aan te slaan! Vanochtend namelijk een temp.daling en bruinverlies. Dat bruinverlies heeft de hele dag een beetje zitten werken en nu ik dit typ, heb ik ook echt hevige ongikrampen, het zet dus echt door nu ! Nou, wat zeg je daar nou van?! een cylcus van maar 34 dagen! Linnie is blij, blij, blij \/ ! M'n kortste cyclus in ruim een jaar tijd! Hopelijk blijven m'n pilletjes hun werk goed doen en is het vanaf nu een beetje regelmatig. Dan kunnen ook wij ons eens ergens op richten, zou zo fijn zijn namelijk! Ik ga wel ff een banner maken morgen hoor ! Vind dat dat nu wel een keertje mag! Eigenlijk had ik het wel kunnen weten dat ik ongi zou worden trouwens, gisteravond echt een mega, mega huilbui gehad ...Zag echt niks meer zitten en had ook alle hoop op een eventueel volgende zwangerschap verloren ! Ken je dat?! Nu voel ik me (misschien raar gezegd hoor) raar genoeg, heel erg rustig... Ik ben een soort van blij, dat ik iig aankomende 2 weken weer ff op adem kan komen, als je begrijpt wat ik bedoel . Ik denk dat ik deze maand vanaf een dag of 10 maar weer ga tempen, en als het dan ongeveer duurt als deze ronde (wat ik echt hoop!) dan wil ik die ronde daarop eens met ovu-testen aan de slag. Ach....eerst maar ff 2 weekjes rust Ben je je werkdag nog doorgekomen? Ik mag morgen weer aan de bak, 4 daagjes achter elkaar en dan lekker 4 dagen vrij! En daarna breekt het geweld los he?! M'n collega met vakantie en ik vol aan de bak :x , dat wordt een paar weken aanpoten! Maar goed, daar denken we maar nog niet aan ! Heb vanmiddag lekker geshopt voor mezelf! Leuk polo'tje gekocht en een nieuwe tas! Weer helemaal blij! Ook nog wezen lunchen met een oud klasgenootje van me, ze is nu 13 weekjes zwanger en was uiteraard blij ermee. Maar uit respect voor mij, heeft ze haar enthousiasme een beetje ingedimt zei ze... Vond dat zo ontzettend lief van haar! Heb wel bepaalde dingen aan haar gevraagd hoor! 't is niet zo dat ik er helemaal niks van wil weten ofzo.... Ben voor haar ook echt zo blij! Maar ja...toch denk je automatisch weer even: goh! ik had nu ook al 18 weekjes op weg geweest..... Maar goed, ik ga 't weer zeggen! Onze tijd gaat ook komen! Echt waar! Spreek je gauw weer meis! Dikke X Lin
Hi Marla gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan ! En dat je op onze topic meeleest is toch prima, geen probleem hoor. Als het geheim was dan stuurden we elkaar wel p.b-tjes! Liefs Foreverfriend
hi Linnie! oh wat jammer voor je meis, maar van de andere kant begrijp ik het heel goed dat het je ook een soort van rust geeft. Te weten dat die pillen hun werk doen en je een mooie cyclus hebben gegeven van 34 dagen! Daar kan je iets mee..... Maar eerst welverdiend even 2 weken heerlijk rust. Zo die thermometer in de kast en even niet meer denken aan hoge temperaturen, etc. Ik denk ook heel vaak aan, oh ik was nu 16 weken en zoveel dagen geweest....jemig. Ik heb dan ook alle weken uit mijn agende weg getypext. Zodat ik er niet meer iedere dag aan herinnert word als ik mijn agende opensla. Ik had toen ik net zwanger was natuurlijk heel trots op iedere donderdag gezet in welke week ik zat. Ik had gisteren op mijn werk een mega dip, zowat lopen janken daar...ik trok het niet meer. Heb het toen in vertrouwen tegen een goede collega van meverteld, en zij was zo ontzettend lief. Ze begreep me helemaal. En trooste me, en stelde me gerust.....dat ik het ontzwangeren zeker niet moest uitvlakken, dat dat heeeel lang kan duren! Tja daar zijn we nu wel achter ja. Eind van het verhaal bleek, dat zij ook een miskram heeft gehad in het verleden...vandaar dat ze me zo goed wist te troosten! Fijn te weten hoor.. Hopelijk vandaag een betere dag! Als je wilt gaan testen met van die ovulattietesten, die hier van het forum zijn prima hoor, en een stuk goedkoper dan in de winkel! En maak een mooie banner! ben benieuwd, staat altijd wel erg vrolijk! Nou meid tot snel, ik denk aan je kus
Hoi Rachelle! Wat fijn dat je je hart hebt kunnen luchten bij een collega gisteren! Het is fijn dat er toch nog soms weleens mensen om je heen zijn, die echt begrijpen hoe je je voelt... Mijn collega's bijvoorbeeld...pffff....nou daar hoef ik echt niks van te verwachten hoor .... Leven echt totaal in hun eigen wereld, van stappen, dronken worden en lang leve de lol ...En dat terwijl die vrouwen toch al wel dik 15 jaar ouder zijn dan ik ! Soms denk ik weleens: hallo! Er bestaat wel meer dan alleen maar feesten hoor :x .... Maar ja...die zijn dan ook helemaal niet bezig met kinderen, zwanger worden, cyclussen, temperaturen en de hele mikmak. Weet je? Ik kan het ze aan de ene kant natuurlijk niet kwalijk nemen dat het ze allemaal niks doet enzo, maar aan de andere kant.... na m'n miskraam echt totaal geen begrip hoor! No way! En dat kan ik gewoon niet echt accepteren.... Ik ben nu ook echt heel gesloten geworden tav m'n collega's.... toon ook niet meer al te veel interesse in hun ding zeg maar, zij vragen toch ook nooit hoe het nou met mij is?! Nou....ik kan dat ook! Sorry! moest 't ff kwijt hoor! Verder gaat alles prima, haha! Morgen moet ik pas om 12 uur beginnen, dus hoop voor die tijd al heel positief nieuws van jouw kant te kunnen horen! Duimpjes draaien nog steeds SPANNEND! Hier zijn de nu echt op volle toeren feest aan 't vieren bij mij binnen, zeer dat het doet joh! Heb nu gewoon echt voor het eerst sinds heel lang een échte menstruatie! En ja...ik ben er ondanks de pijn superblij mee! We gaan nu gewoon echt beginnen! En kijk dan! Ik heb een banner! Nu hoop ik natuurlijk dat het een beetje gaat kloppen volgens die banner, en dat ik 'm heel snel mag gaan vervangen voor een nog mooiere, 9 maanden durende banner ! We gaan er iig weer met nieuwe moed tegenaan! Terwijl ik dit allemaal tik, voel ik me blij...maar ook down.... Down omdat het er gewoon nog steeds niet is, en dat terwijl dat verlangen steeds sterker word.... pffffff....hoe lang houdt een mens dit vol?! Ik hoop zo dat ik over een half jaartje ofzo er zo veel beter voor sta dan nu! Met beebje in m'n buik en al..... Maar goed, nu proberen ff een beetje van me af te zetten, we hebben tenslotte 'rustpauze' Nou meis, ik ga heel hard duimen en ik hoor van je! Hele dikke X Lin
M'n hormoontabletje trouwens weer ingenomen gisteravond, mennnnnnnn.....wat ben ik weer dizzy ervan zeg ....die bijwerkingen zijn echt heel heftig! Maar ja...ik ga niet zeuren :-# , 't is tenslotte voor een goed doel