Hi Lin nog effe snel, maar ik zie opeens bij je staan dat je een MRI moet hebben in juli? Heb ik wat gemist...? ik hoop niks ernstigs.... Hey en wat een stomme wijven zijn dat zeg, die collega's van jou. Lekker veel medeleven maar niet heus. Ieder weekend dronken, sjemig, "grow up!", zo dat moest ik nog even kwijt...... fijne avond nog kus
hihi! Valt mee hoor meis, heb de tekst ook meteen maar ff aangepast .... Ik moet een scan van m'n hoofd laten maken ivm m'n hypofyse.. Vanuit m'n hypofyse wordt namelijk de prolactine aangemaakt (dat hormoon wat ik dus teveel heb) en nu gaan ze dus via die scan kijken of dat er misschien een goedaardige tumor in m'n hypofyse zit, die ervoor zorgt dat dat hormoon veelvuldig wordt aangemaakt.... Dat verwacht ik eerlijk gezegd niet, maar laat die scan maar gewoon maken. Zoals ik dus al zei, het valt mee! Ben ik ws vergeten te vertellen! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik 't nog heel ver weg stop voor mezelf hoor, heb nl. ontzettend last van claustrofobie, en zie er dus als een blok tegenop ... Maar ja...alles voor 't goeie doel X Lin
Hoi linda hier al vroeg op, op mijn vrije dag! getest, maar geen streepje gezien. Jammer maar helaas. Weet je, we waren ook zo enthousiast, het kan nog alle kanten op.....want eigenlijk testte we vandaag te vroeg. Morgen is pas mijn NOD. Maar ja, soms is de wil sterker dan het verstand... We treuren nog zeker niet, want de keer dat ik zwanger bleek, hebben we pas de dag na mijn NOD getest! Dus vrijdag als er nog geen zijn, testen we weer. Ik kom dan wel uit de nachtdienst, maar ik test dan wel daarna, in de middag! Meid werk ze vandaag, spreek je xxx
Jammer meis, ik had het zo nu al voor je gehoopt! Maar we blijven dus nog ff doorduimen hoor ! Werkse en tot gauw XX
Oh wat stom weer van me , je bent natuurlijk vrij! Fijne dag dan nog verder hoor , gaat dat nog wel lukken na de nega-test? Vast wel toch?! Want, zoals je al zei, er is gewoon nog hoop! X
werk ze hoor, ik laat me niet gek maken hoor..... Ik ga gewoon van mijn vrije dag proberen te genieten doeidoeidoei
Hoi Lin hoe is het bij jou? Hier nog steeds geen te bekennen. Nu wordt het toch wel echt spannend... Ik ga zo de stad in, fotoboeken kopen, want een deeel van de vakantiefoto's zijn binnen, yes! Leuk Heb ik vannacht tenminste iets te doen! spreek je snel kus
Hey Rachelle! Ik denk toch echt dat jij zwanger bent hoor meis! Nog kwaaltjes toevallig?! Ga nog steeds heel hard voor je duimen [-o< ! Wanneer ga je weer testen? Leuk dat je foto's er zijn! Is altijd weer leuk om terug te zien he?! Eventjes terug in die (vaak heerlijk onbezorgde) tijd waarin niks hoeft en alleen maar van alles mag.....*zucht*....wat klinkt dat weer heerlijk! Met mij z'n gangetje meis, heb gisteren een mega-dip gehad, niet te weinig ! Heb de ogen uit m'n kop gejankt! En daarna het rigoreuze besluit genomen om toch maar ff een stapje terug te doen wat betreft het zwanger raken.... Ik trek 't niet meer op deze manier, het beheerst echt m'n hele leven en hier kan ik gewoon niet meer op deze manier mee omgaan .... Ik dacht dat ik het al ietsje van me had afgezet, maar gisteren was daar weer die harde realiteit! Overal om me heen zwangere vrouwen, baby's, nog meer buiken .... Dat was echt ff de druppel! Er knapte iets in me.... Ik ga het dus proberen...hoe? Nog geen idee! Ben wel van plan me weer op andere dingen te richten, vakantie moet nog bedacht worden (we weten wel wanneer we vrij zijn, maar nog geen echte plannen gemaakt), ons kitten komt met een week of 10, en het belangrijkste... Ik wil weer zo graag onbezorgd van elkaar gaan genieten! Ik mis het onbezorgde...snappie? Van m'n man z'n kant is dat altijd nog wel zo geweest hoor, maar ik zelf was eerlijk gezegd nergens anders meer mee bezig dan zwanger worden en fantasteren over dat ene grote wonder.... Dat moet gewoon stoppen! Oké, we blijven natuurlijk gewoon doorgaan, en we geven echt niet op, NO WAY! Maar toch, ik ga 't proberen..... (vandaag is het alleen nog niet gelukt ). Herken jij dit of vind je dit een beetje erg overdreven klinken? Ik schaam me er namelijk best wel voor dat ik het zo ver heb laten komen .... Maar goed, morgen nog een dagje werken en dan lekker 4 dagen vrij! Ik hoop dat ik je dit weekend kan feliciteren en voor nu werkse hoor! Heel veel liefs van je topicvriendinnetje X
Zo hier is een dame heerlijk uitgeslapen en goed gemutst, ook al zijn de onderweg..... Maar ik vind het geloof ik niet heel erg. Ik weet nu weer waar ik aan toe ben. Een maandje wachten weer en goed ons best doen. Misschien is het een verjaarskado voor me in de maand juli! Natuurlijk vinden we het allebei erg jammer. Maar de wereld vergaat niet! Op naar ronde weet ik veel hoeveel, dat hou ik niet meer bij. Ik hou me maar vast aan de gedachte dat ook wij ooit een mooie baby in onze armen mogen houden. Ondertussen blijf ik geneieten wat het leven mij te bieden heeft. Zo even een goed gesprek gehad met hubbie....dat werkt zo te horen wel goed Nou meid, hopelijk is alles met jou ook goed, je hebt nu ook lekker lang weekend! Geniet ervan Kus
Hoi lieverd! Ben net terug van een heerlijk avondje teuten in de pizzeria met een vriendin... Had 't wel ff nodig hoor! Lekker m'n hart kunnen luchten en ook erg kunnen lachen trouwens! Wat knapt een mens daar van op zeg, haha! Meteen thuis weer ff kijken of je nog een berichtje had achter gelaten en gelukkig! Weet je? Ik ben zo blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo bezig is met alleen maar denken aan zwanger worden! Klinkt misschien stom, maar lucht wel ontzettend op! Ik ken je eigenlijk totaal niet, maar voel me wel al erg vertrouwd bij je, gek he?! En wat je zei over het forum meer loslaten, maar dat je dan ook minder met mij 'spreekt' had ik gisteren echt PRECIES hetzelfde! Echt waar! Ik dacht echt dat ik het forum maar beter ff kon laten voor wat 't was, maar het idee dat ik dan niet ff m'n hart bij jou kan luchten vind ik eerlijk gezegd ook totaal niet fijn .... hihi! Weet je?! Eigenlijk is dat toch ook wel weer leuk toch?! Ik bedoel, in laten we zeggen nog geen 2 weken tijd al zo fijn met iemand te kunnen praten is toch geweldig!? Vind ik wel tenminste.... Het liefste zou ik idd al m'n verdriet wegshoppen, maar ja....dat gaat me dan uiteindelijk financieel ook opbreken ben ik bang ....Die middenweg ben ik echter alleen nog wel naar op zoek, ben ook benieuwd of ik die ga vinden.... Morgen ga ik iig wel naar ons toekomstige kitten toe! Jippie! Dat doet me weer goed! Kreeg vandaag een mailtje dat we morgen mogen komen kijken! Eindelijk weer iets leuks om naar uit te kijken! Morgenmiddag eerst nog ff met m'n mamsie de stad in (manlief heeft nu nachtdienst, dus die ligt dan nog lekker op bed), en dan einde van de middag lekker kittens knuffelen! Morgen dus een leuke dag voor de boeg! Ik hoop voor jou dat het morgen al met al mee gaat vallen op die verjaardag, ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan met die zwangere vriendin... Hopelijk wel iets beter dan vorige week! zou het niet leuk vinden als je er weer zo van slag zal zijn.... Sterkte hoor! Ook sterkte met je ! Gelukkig ben je er niet té veel van slag door en ga je weer met volle moed de volgende ronde in! Tsja...de gedachte aan een wondertje is eigenlijk het enige wat je op de been houdt he?! Laten we ons daar dan maar aan vast houden! Alhoewel ik het soms eigenlijk nog maar moeilijk kan geloven dat het ook voor mij weggelegd zal zijn! Het is allemaal zo onwerkelijk gewoon! Iets té moois om waar te zijn! maar weet je? Het gaat gewoon goed komen! Echt waar! Geniet nu maar lekker van je wijntje meis, je hebt 'm verdiend ... Ik heb vanmiddag heerlijk genoten van m'n filet americain en ik heb de kattenbakken weer gedaan , nog 1,5 week en manlief mag er weer voor zorgen hoor .... Bij mij zijn de duivels alweer zo goed als vertrokken, ik denk dat ik het morgen allemaal wel zo'n beetje gehad heb gelukkig! Ik temp trouwens nog niet hoor! Zit ook te twijfelen om het weer te gaan doen . Aan de ene kant wil ik weten of ik weer zo vroeg een eitje heb, maar aan de andere kant word ik weer zo gefocused op m'n temp! Ik weet 't dus nog ff niet...Ach...heb nog een paar dagen om te beslissen! Nou meis, heel verhaal weer maar ga nu maar m'n make up eraf halen en richting bed. Ben het best wel zat na zo'n lange dag.... Geniet van je weekend en vooral ook van elkaar! Dikke X en spreek je gauw
Hi Lin hoe was het gister bij de kitten? Nu kan je zeker helemaal niet mee wachten tot ze bij je mag komen....leuk hoor! Als ik inlog op het forum ga ik regelrecht naar onze topic en verder surf ik nergens meer heen..even een stukje zelfbescherming. Maar gelukkig wel even mn verhaal hier weer neerzetten! Al inderdaad 2 weken een leuisterend oor voor elkaar, heel fijn. Wij hebben dit weekend die ovulatietesten gekocht hier van de site. Hopelijk met een goed resultaat deze ronde Want aan dat tempen begin ik niet mee. Hetzelfde eigenlijk waar jij nu dus ook tegen aan loopt. Het gaat je alles zo beheersen. En daar pas ik voor. Die ovulatietesten ga je pas gebruiken als je denkt dat het zover is, of kan zijn! Maar eens zien hoe of dat bevalt. Hier verder een raar weekend. Allebei erg gammel. Ik heb een fijne hoofdpijn van nu alweer 3 dagen en mijn hubbie is verkouden met alle verschijnselen vandien. Dus dat schiet aardig op met ons...maar niet heus. Hangen voor de tv en doen dus niet veel. Nou ja, dat is dan maar zo Hopelijk is jouw weekend beter! Morgen ook nog vrij, ga dan lunchen in Amsterdam, gezellig en verder rustig aan. Fijne zondag nog, ik spreek je xxx
Hey Rachelle! Gisteren was meer dan geweldig! Ik ben echt helemaal flieft op m'n nieuwste gezinslid hoor! Nu al ! Maar ja...nu komt het lange wachten he?! Ach... ben ik ondertussen al een aardige prof in geworden dus kom maar op....dit kan er ook nog wel bij.... Ik ga ook alleen nog maar naar dit topic, verder sla ik alles over en ga ik mezelf gewoon ff niet meer gek maken hier! Gisteren heel ff getwijfeld om het NOD forum nog ff te gaan lezen, maar nee...heb er gewoon ff geen zin in ook! Ik wil rust, rust in m'n hoofd en rust in m'n lijf... Het kost al energie genoeg dit allemaal! Morgen weer m'n hormoontabletje en dat vind ik wel weer heftig genoeg voor aankomende week .... Zoals ik er nu over denk, ga ik trouwens niet tempen! Ik wil eigenlijk deze maand niks forceren (als het al een maand mag worden natuurlijk, en niet weer zo ellende lang )en gewoon genieten van andere, leuke dingen... Alleen nog maar 'klussen' als we willen en niet meer van: kom op! Nu is het moment! Gewoon ff weer onszelf zijn, zonder die druk... Ken je dat?! Eigenlijk best wel dubbel...het liefste heb ik de hele regie in handen, want stel je voor dat je een kans misloopt! Maar aan de andere kant verlang ik alleen nog maar naar rust! Het zal uiteindelijk toch wel een keertje komen toch?! zoiets kun je toch niet afdwingen?! Wat vervelend dat jullie je zo beroerd voelen dit weekend! Beterschap voor jou en je mannetje hoor! Hier is het ook heel stil.... Manlief is altijd helemaal van de leg als hij in z'n nachtdienst ritme zit en ligt dus de hele dag voor pampus op de bank ... Ik zit ff achter de pc, ga een boekje lezen of ff wandelen met onze hond... Gewoon echt een typische zondag/rustdag vandaag.... Zo nog ff naar m'n paps om hem z'n jaarlijkse deospray en douchegel van Axe te overhandigen ! Hij is nooit zo origineel qua cadeau'tjes ! Geniet morgen van je luch in A'dam en van de verdere rust die dag, kan een mens echt van opknappen he?! Ik ben ook niet te veel van plan eigenlijk... Morgenavond ff lekker naar de sportschool en verder nog niks gepland staan. Meis, ik spreek je gauw weer! Hele dikke X Lin
He hallo topic vriendin dus jij wilt de regie in eigen handen houden......? dat wat je beschreef, het hadden zo mijn woorden kunnen zijn. JAJAJAJ! Dat heb ik dus ook! Oh wat vreselijk om ook daar weer de gulden middenweg in zien te vinden. Maar je hebt ontzettend gelijk om gewoon deze maand even rustig aan te doen en alleen maar aan jezelf en je hubbie te denken en even niets te moeten! Heel verstandig, zo willen wij het ook gaan doen. Heerlijk relaxed(hoop ik dan maar, als ik idd maar niet ga denkendat ik dan allerlei kansen misloop!). No stress, just fun! Ik heb die lunch vanmorgen moeten afzeggen, echt heel erg rot! Maar het ging echt niet, dus heb even aan mij zelf gedacht en dus afgezegd. Maar als ik mij zo blijf voelen, dan meld ik me ook ziek voor m'n werk. Ik denk dat ik gewoon even wat rust nodig heb.....wat klinkt dat oudbollig he, maar misschien is het wel beter! Wat lekker dta jij je ouders in de buurt hebt wonen zeg...daar verlang ik soms ook wel naar. ff een kopje thee kunnen doen bij m'n moeder. Maar dat zit er helaas niet in....tja, het kan wel, moet ik 1 uur en 15 rijden, even op de thee : Maar beide ouders zijn er nu niet, dus dat was makkelijk gisteren, geen bezoekjes nodig! Ik zat te denken he, misschien kunnen we op een andere manier ook kletsen. Heb jij een hotmailadres? Dan kunnen we msn'en....Op die manier omzeilen we deze veels te veel verslavende site, die even niet zo goed voor onze zieltjes is! Zeg maar als je het wat vind, het hoeft niet, dan blijven we dit gewoon doen! Ik kruip weer mn bed in, m'n hoofd staat op ontploffen. Ik was gewend altijd brufen in te nemen, maar daar ben ik vanaf. Want als ik straks zwanger ben, mag het ook niet meer. Maar paracetamol doet het gewoon niet zo goed.....ga dus weer even liggen. Dag meid, droom maar lekker over je gezonsuitbreiding! Denk aan je veel liefs
Hey Rachelle! Wat kl*te dat je zo beroerd bent meis! Maar goed van je dat je geen brufen meer inneemt, haha! Ben ik ook al vanaf gestapt voor de zekerheid ! Ik ga je m'n hotmailadres ff pm'en goed?! Dan kunnen we het hier ook ff laten rusten...'t is al moeilijk genoeg zo! Dikke X en hopelijk knap je gauw weer op meis! Doe rustig aan, rust kan een mens zo ongelofelijk veel goed doen! Liefs, Lin