Hooi allemaal, Ik ben bang dat ik mezelf aan zit te praten dat ik zwanger ben.. maar ben ik wel echt zwanger?? Ik heb sinds 9 nov opeens een bruin achtige kleur bloed dit is nu minder geworden. maar ik zou pas 25 nov oni moeten worden. Ik ben mijn pil wel een paar keer vergeten kan het daardoor zijn dat ik gewoon eerder ongi bent? of heb ik last van innestelingsbloed? Heb af en toe wel last van misselijkheid, last in me onderrug en beetje opgeblazen gevoel in me buik. Ik hoor graag jullie reacties ! x
Als je pas 25-11 je menstruatie verwacht dan zou je nu deze dagen je eisprong hebben. En dat houdt dan weer in dat je nog niet zwanger kunt zijn. En is het toch anders...., dan ff testen.
Hallo madelief123 Het zou best eens innestelings-bloed kunnen zijn of een eisprong! 2 weken eerder ongesteld worden is wel heel erg vroeg. Testen daar is het nu nog veel te vroeg voor die gaat negatief als uitslag geven, testen kun je het beste doen op de dag dat je ongesteld zou moeten worden de 25th dus!! De symptomen die je noemt kunnen 2 kanten opgaan zwanger of menstruatie...heb je deze symptomen vaker gehad rond je menstruatie of zijn ze vreemd voor je? succes!
Deze symptomen zijn wel redelijk normaal voor mij alleen 2 weken te vroeg ongesteld is inderdaad heel raar ook een aparte kleur en het bloeden is nu al redelijk gestopt ..
Lastige situatie.. Ik geloof dat TS wel (fulltime) aan de pil zit! (althans dat is wat ik opmaak uit haar verhaal) Kleine kans dus dat je zwanger bent, meid. Maar goed je zult niet de eerste zijn die door de pil heen zwanger raakt! Misschien ook verstandig om toch even te stoppen met de pil? Om je menstruatie of positieve test af te wachten?
Door het slordig slikken van de pil kun je ook heel goed doorbraakbloedingen krijgen. Je lichaam raakt de draad dan kwijt. Innestelbloed komt vaker niet dan wel voor. Het is niet iets wat standaard plaatsvindt bij het ontstaan van een zwangerschap. Ook symptomen zeggen vaak niks. Veel vrouwen voelen zich elke cyclus zwanger, maar zijn het vervolgens niet. In de ronde dat ze zwanger bleken, voelden ze juist niks. Men denkt altijd van alles te moeten voelen bij een prille zwangerschap, maar dat is dus helemaal niet zo. Je symptomen kunnen ook komen door et slordig slikken van de pil. Het zijn hormonen die je niet consequent geslikt hebt en je lichaam reageert daar vervolgens weer op. Maar doe een test en je weet het antwoord.
Toen ik de pil slikte en een paar keer mijn pil vergat, kreeg ik ook wat bruine bloed tussendoor. Ik las op internet toen dat dat zou kunnen als je niet elke dag de pil inneemt. Majah misschien toch even testen?
Ja ik ga inderdaad maar even stoppen met de pil om het aan te kijken, en dan maar even wachten en testen