hallo.. ik heb eergisteren een test gedaan en er was tot 3 keer toe want zo vaak heb ik de test gedaan een lichte streep tezien, volgens de huisarts ben ik ook zwanger gelukkig maar mijn vraag is...is het normaal dat je zo'n raar gevoel in je buik hebt net of moet je wel ongesteld worden ofzo heel raar. de huisarts maakte me nogal zenuwachtig dus wil graag weten of er meer mensen zijn die dat gevoel ook hadden en dat er niks aan de hand is. ik hoop dat t goed gaat.. groetjes wendy
Yep hier nog een die in het begin het idee had gewoon ongi te worden Maar nu niet meer hoor... nu heel licht gevoel soms onder in me buik
ohh pff doet me goed om dat tehoren want ik mag pas over 2 weken weer bij de huisarts komen omdat ze denktd at ik een miskraam ga krijgen door dat gevoel en ja als zo iemand dat zegt ben je niet echt blij..alleen maar eng maar doet me goed om tehoren dat ik niet de enige ben.
Geloofd het ook niet hoor... Maar overtijd dus maar testen en had 2 strepen en echt het gevoel ongi te gaan worden.. En zie mijn banner meis... Niet druk maken je gaat het van zelf allemaal wel zien.
Gefeliciteerd meid! Maak je niet druk om dat gevoel want dat had ik ook. En ben nu al weer bijna 22 weken zwanger. Wil dus niks zeggen over een miskraam of wat dan ook. Probeer gewoon te genieten. Liefs
Zeker als je verder geen bloed verliest hoef je je niet per se zorgen te maken. Ik had ook vanaf het begin een soort 'krampgevoel' (nog steeds eigenlijk), maar het kindje is gewoon helemaal goed. Gefeliciteerd!
ik had dit ook in het begin van mijn zwangerschap hoor.. en kijk mn banner.. alles gaat prima! is denk ik heel veel voorkomend hoor die ongesteldheids krampjes.. je baarmoeder gaat zich gereed maken en dan kan het soms wat krampjes geven.. zolang je geen bloed verliest is er niets aan de hand lijkt me! geniet van je zwangerschap meid! en veel succes bij je volgende bezoekje aan de dokter.. enne gefeliciteerd!
Yup hier ook, was ook gewoon aan het wachten op mijn menstruatie, voelde echt zo aan alsof het wilde doorzetten maar niet lukte of zo. Dusse Gefeliciteerd!
ik had ook van die krampen in het begin dus geen zorgen 3 testen moeten toch wel de waarheid spreke.. GEFELICITEERD!
Wat een rare tekst van een huisarts! Een ongi-achtig gevoel is volkomen normaal hoor meid, kan horen bij het oprekken van de baarmoeder.
Nou, nog een bevestiging dan Ik dacht ook dat ik ongesteld ging worden omdat mijn baarmoeder echt zo voelde...van die typische ongesteldheidskrampjes. Maar ik was toch echt zwanger! Dat heeft denk ik nog wel twee of drie weken geduurd en zelfs daarna heb ik het nog wel met vlagen gehad!
bedankt allemaal voor de snelle reactie doet me erg goed om tehoren dat ik niet de enige ben die daar last van heeft... en wat die huisarts betreft snap het ook niet was er ook wel van geschrokken!maar voel me nu best wel opgelucht
bedankt allemaal voor de snelle reactie doet me erg goed om tehoren dat ik niet de enige ben die daar last van heeft... en wat die huisarts betreft snap het ook niet was er ook wel van geschrokken!maar voel me nu best wel opgelucht
Ik zou daar dus even iets van zeggen, tegen die huisarts. Dat je begrepen hebt van boeken, andere zwangere vrouwen en zo ongeveer de hele wereld dat die krampen er gewoon bij kunnen horen, en dat je nogal geschrokken bent van die botte manier van zeggen. ik heb ook kramp gehad, en nu nog trekken mijn liezen soms. Dat schijnt er bij te horen.