Leg ze even onder elkaar en maak dan een nieuwe foto. Maar deze is echt stukken donkerder hoor! Gefeliciteerd! Hopelijk is de bloeding niks geweest.
Hij word zeker donkerder of we zijn met zn allen super scheel (ik draag een bril, dus het zou kunnen) Gefeliciteerd meid.! Succes met wachten, we wachten met je mee.
Wow wat bijzonder! Gefeliciteerd! Vreemd van de bloeding, ik hoop voor je dat alles ondanks dat toch goed zit! De testen zijn in ieder geval positief!
Wedden van wel! Hier twee keer een innestelingsbloeding en positieve test en een kindje! Ik heb geen ervaring met miskramen gelukkig. Dit lijkt mij toch echt een innestelingsbloeding. Ik zeg ts: gefeliciteerd!
Innestelingsbloed hoeft niet naar buiten te komen op het moment van innesteling of heel kort erna. Dat kan ook best wat later komen. Meestal is het dan wel bruin. Dus wat fluitekruid zegt: je kunt positief testen op het moment dat je bloed verliest wat nog van de innesteling is.
Ts, hou je er rekening mee dat je misschien dinsdag nog helemaal niks ziet, en dat dat dan niet meteen hoeft te betekenen dat het fout gaat? Gezien je test denk ik dat je dinsdag nog voor de 5 weken zit, en dan is met goede apparatuur en een goede echoscopist wel wat te zien, maar een verloskundige is geen goede echoscopist bij zulke vroege echo's, en heeft meestal ook niet de beste apparatuur.En dan erbij gaat ze ws uit van de eerste dag van je vorige menstuatie, en komt dan Veel verd er dan net aan 5 weken, en zal je op basis daarvan niet veel goeds vertellen. Terwijl ik denk, dat dat best kan in dit geval, dat je dan pas net voor of op 5 weken zit.Dus laat je niet meteen van alles wijs maken, als er dinsdag nog niets te zien is.Want ik denk echt die kans in dit geval best heel groot is.
Dank je wel dames jullie geven mij echt moed echt lief van jullie zover ik begrepen heb het mijn verloskundige een nieuw echo apparaat vertelde ze me..Maar ze zei ook miss zien we nog niks miss wel is afwachten maar ik hoop van wel