Wij zijn bezig om zwanger te worden van ons eerste wonder. Eindelijk is het zo ver wat spannend, maar door middel van mijn baarmoedermond en cervixslijm bepaal ik mijn eisprong, voor de zekerheid op de dag zelf nog een ovulatietest en die zijn vrijwel altijd positief dus het cervixslijm verhaal bij mij klopt. Nu het volgende, ik ben net ook weer even aan het voelen onder de douche hoe de stand is, en tot mijn verbazing voel ik iets raars. Als ik mijn baarmoedermond voel, voel ik een bolletje met een lelletje?? en als ik ongie moet worden is dat lelletje weg. (Weet niet hoe dit bij andere dames zit) Zit nu 4 dagen voor mijn NOD en ik voel dus net, voel ik er een hele rare streep op mijn baarmoedermond. En mijn vagina is opeens een beetje nauw van binnen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Anders ga ik morgenvroeg de huisarts even bellen, heb dit namelijk nog niet eerde gevoeld.. En begin me best wel zorgen te maken..
Ik heb geen idee.... Ik wil ook gaan voelen, hoe is je baarmoedermond als je je vruchtbare periode hebt? en hoe wanneer je ongesteld moet worden en evt hoe het voelt als je mogelijk zwanger bent? Alvast bedankt hihi!xxx
Ik heb gehoord dat je aan de stand van de baarmoedermond niet kunt voelen of je zwanger bent, tenzij je je lichaam heel goed kent. Elk lichaam is anders en soms voel je hetzelfde als wanneer je zwanger bent en je menstruatie hebt. Ik ben nu overtijd en wil nog niet testen aangezien ik vaker een langere cyslus heb gehad. Heb al een week buikpijn en kriebels in mijn buik. Heb geen pijnlijke borsten, anders altijd tussen ei en ongi. Tja wat moet je. Dus ik mijn baarmoedermond voelen, nou die staat laag en open volgens mij, maar weet het niet zeker. Moet hoog staan toch wanneer je zwanger bent?
je baarmoedermond veranderd inderdaad tijdens je cyclus. heb je al meerdere cyclussen gevoeld en is het nu opeens anders? of is dit de eerste cyclus? als je twijfelt moet je de huisarts vragen. misschien een idee om te googlen op baarmoedermond en dan op afbeeldingen zoeken. misschien kan je er dan een voorstelling van maken en of dit lijkt op wat jij voelt. want als ik fotos/afbeeldingen bekijk, dan kan het zijn dat je een lelletje voelt. succes!
ik zou hiervoor niet een dokter bellen.. die ziet je al aankomen zeg toen wij voor de 1e gingen checkte ik ook steeds van binnen, en je kan idd voelen wanneer je vruchtbare periode is... dat lelletje herken ik niet, maar iedereen is anders, toen ik zwanger was was de baarmoedermond erg hoog, kon je nét voelen, en idd erg strak. ik heb goede hoop voor je
Age 25 – Entire Cycle | Beautiful Cervix Project via deze link zie je foto's van de baarmoedermond, tijdens elke dag van de cyclus. Let op: niet erg smakelijk!!! Maar wel leerzaam!
idd niet smakelijk!! wel maf om eens te zien.. lijkt ook net op een eikel zelfs met witte smurrie hahaha
Pfff waarom moet ik dan ook weer nieuwsgierig zijn hahaha. Kom door leeuw met haar lijkt op een eikel en met witte smurrie Als de mannen dit wisten dan was er weinig gemeenschap meer
Als je het niet vertrouwd gewoon naar de dokter gaan, is helemaal niet erg. Heb ik ook gedaan omdat ik een raar knobbeltje op mijn baarmoedermond voelde. Bleek een cyste te zijn en helemaal onschuldig, maar toch fijn om te weten...
Omg hahahahahahaha, het lijkt idd net een eikel met sperma. Ik laat dit mijn vl never nooit zien want dan ben ik bang dat er voorlopig geen sex meer in zit voor mij