vraagje.. welke temp aanhouden?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Joolzz, 24 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    Hoi meiden...

Ik heb even een vraagje. Ik zit vandaag op 10 dpo en had gisteren opeens een erg lage temp. (Heb ik nog niet eerder gehad na eisprong) (36.6)

Vanmorgen werd ik eerst een uur te vroeg wakker van herrie buiten. Ben toen heel even uit bed geweest om het raam dicht te doen en daarna even temp gemeten: weer 36.6 zoals de dag ervoor. Dacht dus gelijk dat het deze maand niet gelukt was en heb nog een uur geslapen. Toen (op m'n normale tijd) weer temp gemeten en toen was hij juist flink omhoog: 37.0

Wat moet ik hier nou mee? Morgen heb ik meer duidelijkheid denk ik, is de temp hoog, dan is er nog kans, is ie laag dan zal ik wel ongesteld worden denk ik van de week.

Bedankt alvast!

2. Unox

Unox Fanatiek lid

28 feb 2011
    1.205
    1
    38
    Gelderland
    Moeilijk Joolz, ik heb dat ook wel eens gehad. Ik denk dat je morgenochtend maar moet kijken wat je temperatuur dan is. Is die 37 zoals je gewend bent dan is er qua zwangerschapskansen volgens mij niet zoveel aan de hand, is hij lager dan zou je misschien inderdaad een menstruatie kunnen verwachten. Een temperatuurdip op 10 dpo is volgens mij niet heel erg raar. zou ook nog een innestelingsdip kunnen zijn volgens mij.

3. Joolzz

Joolzz Bekend lid

14 nov 2010
    716
    20
    18
    dankje, ik wacht het maar even af morgenochtend...

4. MM1981

MM1981 Bekend lid

30 dec 2010
    668
    0
    0
    Omdat je je bed uit bent geweest (en dus lichamelijke activiteit hebt vertoond) voordat je hebt gemeten, zijn beide temparaturen jammergenoeg niet zo betrouwbaar. Hopelijk heb je de komende dagen meer inzicht dat je temperatuur hoog blijft. Ik hoop het voor je :)

Deel Deze Pagina