Hoi, ik heb 6 weken geleden helaas een curettage gehad, nog steeds niet ongesteld geworden. Gisteren echo gehad omdat ik ook al 4 dagen veel last heb ter hoogte van eierstokken. Niets bijzonders te zien behalve dat baarmoederslijmvlies opgebouwd is en er net eitje is geweest of aankomt (waarschijnlijk). Om het enigszins te peilen ben ik al tijdje aan t temp. Vanaf 29/5: 37, 36.9, 36.7, 37, 36.8, 36.9, 36.8, 36.8, 36.4 en gisteren 36.1!! Vandaag weer 36.9. Doe dit voor het eerst; kan je temp. zo veel zakken?? Zou dat mijn eisprong zijn? Gisteren ook ochtend en avond ovulatietest gedaan om te checken of dat mijn eisprong dan is geweest, beide negatief (maar daar vertrouw ik niet zo op, vorige keer ook geen positieve testen maar wel zwanger). Hoop zo dat ik over 2 weken menstruatie heb of zwanger ben...duurt nu al zo lang na verdrietige periode.
Sorry maar ergens in je cyclus starten met tempen, zonder te weten waar je in je cyclus bevind heeft totaal geen nut. Als die dip naar 36.1 je ei was zou je temp vandaag minimaal 37.1 moeten zijn aangezien gemiddeld 36.8-36.9 dan je basale temp is. Hoe en wanneer heb je de afgelopen dagen getempt??
Overigens is de ovu test 1-2 dagen vóór je eisprong positief. Dat je gisteren een nega ovu test had zegt dus niet dat gisteren je ei niet was. Dan had je zaterdag/zondag/maandag moeten gaan testen en had hij daar ergens posi moeten zijn.
Bedankt voor je reactie. Daar heb je gelijk in qua testen, beetje suf van me maar had zat, zon en maandag ook al negatieve testen (vorige x dus ook en toen wel zwanger dus wellicht werken ze bij mij niet). Ik check elke ochtend rond 8u meteen als ik wakker ben rectaal met dezelfde thermometer vd hema. Ik ben na de curettage begonnen met meten omdat ik bijna koorts had tot ongeveer 4 weken geleden. Sindsdien is de temp 36.8 gem. Ik weet dat het wat chaotisch is zo maar temperaturen is enige wat me nog beetje inzicht kan geven hoopte ik. En nu dus opvallend ineens 2 dagen verlaging. Kan het nog zijn dat de temp. morgen naar boven de 37 stijgt? Volgens jou moet dat meteen de dag erna zijn?
Vaak is dat idd de dag erna. Maar je kan ook last hebben van een slow eise.. dan gaat ie in stapjes omhoog. Het kan dus morgen bo en de 37 uitkomen. Even afwachten wat je temp gaat doen de komende dagen.