Hallo dames, Zou iemand een blik willen werpen op mijn rare kaartje van deze maand? Ik temperatuur iedere ochtend vaginaal en op het zelfde tijdstip. Ik heb vanochtend een test gedaan en die was negatief. Is heb altijd een LF van 13 dagen. Ik temperatuur al een tijdje en bij mijn vorige zwangerschap had ik een hele stabiele temp na ei. De dag na de eisprong stond ik op met hele rare griep verschijnselen wat maar niet doorzette en snel over was. Daardoor kan mijn temp wel zo bizar hoog zijn. Inmiddels al lang weer beter maar temp blijft nog steeds hoog. Alvast bedankt!
Ik denk dat je eisprong pas op CD17 misschien zelfs pas CD19 is geweest. De eerdere stijging was zoals je zelf al zegt door ziekte. Daarna heb je nog voor-ei temperaturen gehad dus tijdens die hele hoge temperaturen was er nog geen eisprong. Ben benieuwd wat RoGi hier van vindt .
Hoeveel dagen duurt jouw cyclus de afgelopen maanden?? Hoe lang ben je van de pil oid af. Ik denk namelijk zelf dat je ei op dag 24 was namelijk. Overigens was vorige maand je eisprong 1 dag later dan het kruis en was je lf 11 dagen en werd je op 12 dpo ongesteld
Als je die twee hele hoge temperaturen nu eens op "discarded" zet? FF twijfelt ook over je eisprong gezien de stippellijn.
Als eerst bedankt voor je reactie! Hiervoor steeds tussen de 29/31 dagen. Ik ben vanaf september gestopt met de pil en vanaf oktober begonnen met tempen. Oh echt dus vorige maand een dag later me ei gehad. Toen steeg temp heel langzaam. Ja dat zou ook nog heel goed kunnen als ik nu kijk naar mijn kaartje. Vond het al zo raar die enorme stijging. De afgelopen maanden met uitzondering van vorige maand was mijn eisprong tussen dag 15/17.
Ja dank je! Dom van me dat ik daar zelf niet op gekomen ben wat RoGi al zegt dag 24 zo ziet het er nu wel een beetje naar uit.