Goedemorgen dames, Ik heb graag uitleg ervaring nodig van meiden die echt wel wat weten van een temp kaart. Ik heb twee temperatuurkaarten toegevoegd van een vriendin van mij. Haar temperatuur (naar ons idee) lijkt na haar eisprong (als ze die überhaupt wel heeft of een goede ei heeft) te schommelen. Op de eerste foto lijkt haar temp na haar ei wat te gaan dalen, op dpo 8 en 9 echt laag en vandaag toch weer omhoog. Even buiten het feit om of dit wel/geen innestelingsdip zou kunnen zijn. Foto twee is helemaal onregelmatig naar mijn idee? Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen. Zij is heel secuur. Dezelfde tijdstip tempen met lady comp. Ik hoor graag wat jullie denken! Dank jullie wel!
De ladycomp meet oraal toch? Want dan ligt het daar aan waarschijnlijk. Oraal is gewoon niet betrouwbaar. Als je met je mond open slaapt veroorzaakt dat al een andere temperatuur zeg maar.
Yup. De ladycomp moet je niet gebruiken voor deze methode want die meet oraal en dat is een zeer onbetrouwbare manier om te tempen. Alleen rectaal (of als 2e keuze vaginaal) is hiervoor betrouwbaar genoeg. De schommelingen komen dus door de ladycomp wat gelijk haar hele tempkaart onbetrouwbaar maakt.