Raar kind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lionne, 15 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Dat heeft mijn jongste nu met tomaat... Alsof ze het lekker WIL vinden. En na 10 x lust ze het nu ook.. Alleen maar fijn als ze gezonde dingen (hoe apart het soms ook lijkt) zo lekker vinden.

M'n oudste een tijdje terug ook: mam! Wat ruikt het hier lékker! --> we stonden in de viswinkel :p

2. mirmir

mirmir Actief lid

26 jan 2012
    129
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier krijgt ze bijna elke donderdag een haring. Papa gaat dan altijd naar de visboer ze vind het heerlijk. Eet al haring vanaf 6 maanden.

3. Dweeb

Dweeb Niet meer actief

Niet raar hoor, leuk toch! Mijn kleintje eet soms ook de meest rare dingen mee. Laatst inktvisringen gegeten en die vond ze erg lekker :)

4. Onje

Onje Niet meer actief

Wat is daar raar aan ?

5. Boris10

Boris10 Niet meer actief

Mijn zoon eet het met smaak vanaf zijn 1e verjaardag zo'n beetje

6. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Hier at ze dat met 1 jaar en vond erg lekker

Het wel raar om dat raat te vinden dat is pas raar hihi

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Nee, veel kinderen houden van zout. Voor ons reden om er heel spaarzaam mee te zijn.

8. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Moet het hier ook maar eens gaan geven aan de oudste, die is gek op dingen als olijven, peper makreel. Maar ik lust zelf geen haring (en man helemaal geen vis) dus nooit gegeven.

9. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Niet raar maar bedoel je dan een zure haring of een zoute haring. Die laatste lijkt me iets te zout voor een kind van nog geen 2, toch? Ik heb het nog niet geprobeerd maar wil dat binnenkort ook eens doen.

10. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Hier ook een 'raar' kind. Ze lust geen aardappels (op wat voor manier dan ook), geen tomaten of boontjes.

Maar wel knoflook olijven, gevulde pepers en gerookte makreel/zalm ;)

11. Raket78

Raket78 Fanatiek lid

7 dec 2011
    3.002
    1.139
    113
    Vrouw
    Canada
    Dat is niet raar, dat is geweldig!!!

12. Kat1981

Kat1981 Fanatiek lid

7 dec 2009
    1.915
    1.667
    113
    Geschiedenisactrice in een museum
    Brabant
    Hahaha, hier precies hetzelfde, mijn dochter houdt van dingen die de meeste kindjes helemaal niet lekker vinden, en zit vrolijk s'avonds regelmatig met een schaaltje cherri-tomaatjes en paprika naast me op de bank.

Toen madame goed een maandje of 5 was, werd ze WOEDEND toen ik een haring zat te eten, en zij pas na heel lang getwijfel een ieniemienie stukje kreeg. :D

13. Alf

Alf Niet meer actief

Niet raar. Hier ook een vis liefhebber. Gelukkig.. want zijn vader rilt ervan en ik vind het zó lekker!
    Meeste stemmen gelden, dus hier regelmatig een visje op menu, of harinkje bij de visboer.

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

Wij krijgen de rillingen van augurken, de maandag zijn we gaan eten en er lag een augurk bij onze groenten, we gaven die aan ons zoontje en zaten al te lachen. Hij proefde voor de verandering eens, trok bekken maar bleef wel nieuwsgierig naar die smaak dus hij bleef er aan zabberen, bijten, stukken weer uit zijn mond halen, gekke bekken trekken maar de nieuwsgierigheid won toch want die augurken gingen bijna helemaal op haha bah

Deel Deze Pagina