Dat heeft mijn jongste nu met tomaat... Alsof ze het lekker WIL vinden. En na 10 x lust ze het nu ook.. Alleen maar fijn als ze gezonde dingen (hoe apart het soms ook lijkt) zo lekker vinden. M'n oudste een tijdje terug ook: mam! Wat ruikt het hier lékker! --> we stonden in de viswinkel
Hier krijgt ze bijna elke donderdag een haring. Papa gaat dan altijd naar de visboer ze vind het heerlijk. Eet al haring vanaf 6 maanden.
Niet raar hoor, leuk toch! Mijn kleintje eet soms ook de meest rare dingen mee. Laatst inktvisringen gegeten en die vond ze erg lekker
Moet het hier ook maar eens gaan geven aan de oudste, die is gek op dingen als olijven, peper makreel. Maar ik lust zelf geen haring (en man helemaal geen vis) dus nooit gegeven.
Niet raar maar bedoel je dan een zure haring of een zoute haring. Die laatste lijkt me iets te zout voor een kind van nog geen 2, toch? Ik heb het nog niet geprobeerd maar wil dat binnenkort ook eens doen.
Hier ook een 'raar' kind. Ze lust geen aardappels (op wat voor manier dan ook), geen tomaten of boontjes. Maar wel knoflook olijven, gevulde pepers en gerookte makreel/zalm
Hahaha, hier precies hetzelfde, mijn dochter houdt van dingen die de meeste kindjes helemaal niet lekker vinden, en zit vrolijk s'avonds regelmatig met een schaaltje cherri-tomaatjes en paprika naast me op de bank. Toen madame goed een maandje of 5 was, werd ze WOEDEND toen ik een haring zat te eten, en zij pas na heel lang getwijfel een ieniemienie stukje kreeg.
Niet raar. Hier ook een vis liefhebber. Gelukkig.. want zijn vader rilt ervan en ik vind het zó lekker! Meeste stemmen gelden, dus hier regelmatig een visje op menu, of harinkje bij de visboer.
Wij krijgen de rillingen van augurken, de maandag zijn we gaan eten en er lag een augurk bij onze groenten, we gaven die aan ons zoontje en zaten al te lachen. Hij proefde voor de verandering eens, trok bekken maar bleef wel nieuwsgierig naar die smaak dus hij bleef er aan zabberen, bijten, stukken weer uit zijn mond halen, gekke bekken trekken maar de nieuwsgierigheid won toch want die augurken gingen bijna helemaal op haha bah