Heel onzeker

Discussion in 'Zwanger worden' started by naatasja, Jan 20, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naatasja

naatasja Fanatiek lid

Jan 17, 2012
    1,003
    71
    48
    Enschede
    Goeden avond dames.

Ik heb een vraag, ik heb kans op een mogelijke zwangerschap.
    Op 29 dec heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen de 30e ben ik ongesteld geworden,''tijdens mirena altijd ongesteld geweest'' mijn huisarts zei dat we het met condoom moesten doen want ik zou extra vruchtbaar zijn, ook ben ik met de pil begonnen op de 30e volgens de huisarts werkt deze niet! wij hebben netjes met condoom gevreën alleen is die geknapt en dat was uitgerekend in me vruchtbare periode toen zijn we allebij zo naief geweest en hebben we het verder gewoon zonder condoom gedaan. Ook heb ik mijn eisprong de 15e overduidelijk gevoeld tussen de 18e en 20e januari zou dan mijn innesteling moeten zijn,

Ik ben al 2 weken misselijk veel honger veel zin in zoute dingen moodswings pijn in me onderrug en steken naar me lies toe, heel erg chagrijnig tegen mijn vriend heb mensturatie krampen, sinds 2 dagen zo erg dat ik gisteren avond naar de artsenpost ben gegaan, hij dacht aan dikke darm maar door mijn verhaal kan het ook een mogelijke zwangerschap zijn! Heb troebele urine dit is onderzocht op nierbek ontsteking nierstenen en blaasontsteking was geen van allen. Ook heb ik last van veel witte afscheiding en heb een opgeblazen gevoel. heb al eerder mijn verhaal in 1 van deze topics gezet.

Maar net was het zo toen ik gemeenschap had met mijn vriend dat ik na die tijd toen we klaar waren en ik na de wc ging om alles goed uit te plassen, er wat bloed in het sperma zat '' sorry voor de details'' mocht ik nu een ''mogelijke'' innesteling gehad hebben, kan het dan zo zijn dat het door de sex verkeerd gegaan is? Werd erna ook heel erg misselijk. Moet nog wachten tot vrijdag met testen mocht ik niet ongesteld worden!

Sorry voor mijn lange verhaal maar ben zo ontzettend onzeker..
    Alvast bedankt voor jullie reactie's

Groetjes en veel liefs Natasja

2. Daantje3

Daantje3 Fanatiek lid

Oct 28, 2011
    1,644
    867
    113
    Female
    Tja een kans op zwangerschap is er natuurlijk altijd. Maar als je al 2 weken misselijk bent en andere symptonen hebt lijkt me dat eerder "ontpillen", of in jouw geval een lichaam dat er aan moet wennen minder/geen hormonen binnen te krijgen.
    Ik had de eerste maand ook redelijk veel vage klachten, dingen die ik nooit eerder had gevoeld.

Maar ik begrijp dat het niet de bedoeling is dat je zwanger word...

Share This Page