raar lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cleo, 30 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Vanochtend niet naar mijn werk gegaan. Ik kon bijna niet op mijn benen staan van de steken in mijn buik. Het leken wel menstruatie krampen. Ik verwacht alleen helemaal niet ongesteld te worden. Vorige cyclus duurde 34 dagen (2e ronde na curettage). Mijn NOD verwacht ik pas op 8 juni...

Ik ben lekker weer mijn bed ingekropen. Na een paar uur slapen was het een stuk beter. In de loop van de middag had ik opeens last van bruine afscheiding. Wat kan dit nou zijn. Zou ik zo veel vroeg mijn menstruatie krijgen???

Herkent iemand dit?

Liefs,
    Cleo

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    zou wel erg vroeg zijn hé meissie .. :( uhm misschien innesteling of zo ? ik weet het echt niet ...die steken is niet fijn

3. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Zou inderdaad wel heel erg vroeg zijn voor een menstruatie... Bij de eerdere zwangerschappen heb ik geen innestelingspijn of -bloeding gehad. Ik zou natuurlijk graag willen dat dat het is, maar zelfs daar is het denk ik vroeg voor.
    Zo krijg je niet echt het vertrouwen terug!

cleo

4. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Goh....dit is inderdaad niet erg fijn nee. :( Ik weet niet of je normaal een regelmatige cyclus hebt? Anders zou ik zeggen dat je ongesteld gaat worden. Succes meid! en doe het lekker rustig aan!

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Zou volgens mij echt wel een innesteling kunnen zijn. Die is tussen de 5 en 10 dagen na je ei....Hoop dat je volgende week goed nieuws hebt!

6. nique

nique Actief lid

27 feb 2006
    197
    1
    0
    Cleo,

heel herkenbaar zit met het zelfde mijn NOD is waarschijnlijk 3 of 4 juni weet het niet zeker ivm MK.
    Maar vanavond ook een beetje rose met heel veel slijm. Waarschijnlijk betekend dit niet veel goeds. :cry:

Susses met wa88ten

7. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    De afscheiding heeft maar heel kort geduurd, net als bij een bloedneus... Ik weet niet goed wat ik er van moet verwachten. Ik verwacht maar helemaal niets. Het voelt in ieder geval nu niet zo dat ik ongesteld ga worden.

liefs,
    Cleo

8. Miranda77

Miranda77 Actief lid

4 mei 2006
    147
    0
    0
    begeleidster verst. gehandicapten
    Friesland
    Hey,

Ik heb de laatste dagen ook al krampen in mijn buik en steken in mijn lies.
    Heeeeeeeeeeel irritant maar mijn NOD is pas 8 juni, weet ook niet zogoed wat ik hiermee moet.

Heb overigens geen bruine of roze afscheiding gehad, spannend!

Iedereen heel veel succes en ik duim voor jullie allemaal.

Liefs Miranda

9. Naomy

Naomy Actief lid

12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Hey Cleo,

zou het niet je eisprong kunnen zijn? Misscien is die wat later dit keer.
    Ze hebben mij verteld dat de eisprongen wat pijnlijker kunnen zijn na een miskraam of na een curretage.

Hoop natuurlijk voor je dat het een innesteling is geweest!

Liefs,
    Naomy

10. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Zou ook best mijn eisprong geweest kunnen zijn. Dan zal ik weer een langere cyclus hebben :cry: Wat dan wel raar is, dat ik ook bruinig slijm erbij had.

Hoe is het met jou?

liefs,
    Cleo

11. Naomy

Naomy Actief lid

12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Hier al helemaal in spanning voor volgende week... ;)

12. Cleo

Cleo Actief lid

1 nov 2005
    471
    0
    0
    Spannende tijd weer, he? Ik las op een belgische website dat een kleine bloeding bij de ovulatie mogelijk is... Daar zat ik net niet op te hopen. Beetje in de verkeerde tijd extra ons best gedaan :cry:

Veel sterkte om de komende week door te komen!

Cleo

Deel Deze Pagina