ik voel me echt niet lekker.... ik heb overal pijn! - pijn in m'n borsten - pijn in m'n baarmoeder - pijn in m'n rug - pijn in m'n ribben en harstikke misselijk....pfffff ik heb zo'n gevoel dat ik ongi moet worden maar het wil maar niet. ik ben ook kei moe. (ik word er gewoon moe van!) ik heb gisteren middag nog 'n testje gedaan maar negatief. ik zit van kop tot kont helemaal onder de blauwe aders. en ook nog last van m'n hormonen....zielig ventje van me. ik moet zo naar m'n werk en het regend pijpestelen.... sorry hoor meiden ik moet ff m'n verhaal kwijt
gedverdemme, zit ook weer helemaal niet mee vandaag!!! kom nou maar eens op met een positieve test of word in ieder geval ongi, dan ben je ook van die onzekerheid af. sterkte en doe het rustig aan vandaag!
Jee, dat is niet niks allemaal!!! Het kan soms ook allemaal tegen zitten!! Neem wat pijnstillers dan hoop ik voor je dat het allemaal een stukje minder wordt.... enne nog nat geregent op de fiets????
hey Albertina, balen dat je je zo vervelend voelt, ik hoop voor je dat het voor een goed doel is en je zwanger bent meis!! maar helaas weet je ook dat het nog alle kanten op kan gaan. ik had ook iedere maand de meest vreemde symptomen.
dankjewel meiden voor de positieve berichtjes het is nog niet helemaal weg maar ik voel me wel wat beter dan vanmogen! en de zon schijnt weer 8) ik heb gelukkig een regenpak maar het was niet echt happy. ik ga donderdag nog 'n testje wagen...als het nog nodig is en anders laat die maar vlug komen!
En? En? Heb je al getest Albertina? Hoe gaat het nu met je? Groetjes, Wendy * helemaal niet nieuwsgierig
Balen meis, ik hoop dat de gauw hun weg vinden en dat je daarna vol goede moed door kan gaan met "klussen" Dikke knuffel, mussie
He, weet je nou nog niets? Dat is behoorlijk frustrerend... Sterkte met de onzekerheid, hopelijk volgt er gauw een positieve zwangerschapstest of komen de duiveltjes snel, zodat je in ieder geval weet waar je aan toe bent. Groetjes, Wendy
heb je nog niet getest? Pff ik voel me ook niet goed. Onwijze pijn in mijn onderrug terwijl ik niks heb gedaan. Kramp in me buik links onder maar ook rechts onder ben heel erg draaierig.. Maar heb getest, maar helaas negatief..