Wel of geen ei?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door biancs, 8 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    de afgelopen maanden ging het tempen icm ovutesten prima. HEb normaal op de 13e cyclus dag mijn eisprong. De dag daar voorafgaand een knaltest met de dipsticks. Vorige maand heb ik rond die periode niet kunnen tempen en testen vanwege de vakantie.
    Deze keer kwakkelt het behoorlijk.. zowel mijn temp als de ovutesten. Op de ovutesten valt geen pijl op te trekken. De 9e cyclusdag heb ik de duidelijkste test gehad. Ook mijn temp zakte als een aankomende eisprong. De ovutesten zijn sinds gisteren omo-wit, dus het lijkt er op dat de LH piek is geweest. Deze duurt bij mij max 12u waardoor ik het met het meten best wel eens gemist kan hebben.

Ik denk de 10e of 11e dag mijn ei te hebben gehad. Wie denkt dat ook? Ik weet dat ik mijn temp moet afwachten de komende dagen en dat ik dan uitsluitsel krijg. Maar ik voel mij zo onzeker. :(

Wie stelt mij gerust? :)

2. Yris

Yris Niet meer actief

Ik denk dat je eisprong nog moet komen (kan best eens iets later zijn) want ik zie dat je nog steeds vruchtbare afscheiding hebt.. als je eisprong voorbij is zal je afscheiding veranderen naar creamy ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Tot aan gisteren zie ik nog geen ei in je kaartje.

4. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik met het met de dames eens

5. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Bedankt voor het meekijken. Had vandaag gehoopt een stijging te hebben... maar vandaag weer gezakt naar 36.5... nou maar weer wachten tot morgen. Ik blijf ook nog wel ff doortesten met de ovutesten.

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Update: net ovutest gedaan.. hij is heel donker maar net niet positief. Zal vanavond als ik thuis kom van het werk nog een keer testen. Zo donker heb ik 'm de hele week in elk geval nog niet gezien. Dus die andere testen zijn soort van aanloopjes geweest :D. Heb overigens al sinds vanmorgen ook last van krampen.. dus het lijkt er op dat ie onderweg is.

7. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan heb je dus gewoon je ei iets later dan normaal. Eens kijken wat je temp morgen doet dan. Succes

8. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Mijn temp is eindelijk gezakt :D Het zet dus door. De krampen zijn deze keer wel heel erg aanwezig. Verstand op 0 en gewoon de dagelijkse dingen doen. Ik denk dat ik 'm vorige maand gewoon echt heb gemist en dat ie vorige maand ook later was.

9. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Mooie dip. En als je temp nu drie dagen omhoog gaat krijg je een mooi kruis bij FF. Mooi hoor ei op dag 15. Nog snel even aan de klus vanavond

10. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    je hebt nu je ovudip denk ik

11. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Haha zal manlief blij mee zijn. heb nu later een ei omdat ik weer sinds vorige cyclus dagelijkse vitamine-boost krijg. Denk echt dat door vitamine tekort mijn cyclus korter was. Had eerder verwacht dat mijn lf langer zou worden maar het is voor mijn ei dat het langer is. ben er wel blij mee. Je hebt zo weinig controle, dan is de bevestiging dat het werkt altijd fijn. Of het ook tot resultaat mag leiden moeten we nog zien :D

12. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Hoop voor je dat je temp morgen gestegen is! Denk ook dat je m nu hebt.

Spannend, succes!

13. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik zie dat je temp omhoog is, goed zo, maar ben je vroeger opgestaan ofzo dat je een open rondje hebt gezet??

14. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik ben 15min eerder opgestaan.. dan maakt ie er een open rondje van. Ik sta tussen half 8 / 8u op maar ff denkt ivm weekend dat het tussen kwart voor 8 / half9 mijn normale tijd is :). Kom overigens bagger slecht mijn bed uit door al dat geknutsel savonds laat hahaha.

15. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Ik begin langzaam maar zeker de zenuwen te krijgen van mijn kaartje. Temp blijft erg geleidelijk stijgen, en dat heb ik zo nog geen een keer meegemaakt..

Testen liggen wel in huis, maar weet nog niet wanneer te testen omdat mijn LF tussen de 10/12 dagen zou kunnen zitten. Heb de afgelopen week wel de meest bizarre verschijnselen gehad. Van rugpijn tot spierpijn in de linker bil (2dagen). Hoofdpijn blijft weg en darmen zijn erg rustig. Ook de afscheiding blijft.. terwijl normaal het helemaal ophoudt. Afgelopen dinsdag kreeg ik uit het niets een felle korte kramp onder in mijn buik toen ik nog in bed lag. Gisteravond laat ijzersmaak in mijn mond en vanmorgen voor mijn koffie bloedend tandvlees .... Grmpf.. rot lijf :p. Morgen nog ff de temp afwachten en dan maar kijken wat ik doe denk ik.

16. Yris

Yris Niet meer actief

Spannend meid.. die kwaaltjes, ik duim voor je :D je temp stijgt ook mooi!!

17. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Volgens mij ga ik giga ongie worden... temp is helemaal ingekakt. Verwacht niet dat dit een innestelingsdip is... zit al op 10dpo...

18. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.042
    15.636
    113
    Nabij Utrecht
    Als ik naar jou kaartje kijk zou ik zelf de eisprong op dag 18 zetten.
    Pas vanaf dan gaat hij goed omhoog.
    Dat zou betekenen dat je nu op 8 dpo zit en kan het nog wel een dipje zijn ;).

Succes de komende dagen.

19. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    bedankt! Ik zal het ergens in mijn achterhoofd houden en het dan vooral morgenochtend weer even aankijken :). Verder nog niets te bekennen, normaal breekt het dezelfde nacht/ochtend meteen door. Maar wat er niet is kan nog komen. Heb het voor mijzelf meer gehouden op dat het gaat doorzetten... Dan kan het altijd nog meevallen ;-D

Deel Deze Pagina