Hoi dames, Ik hoop dat iemand mij hier antwoord op kan geven.. Ik heb boven mijn navel een wittig littken in de vorm van een halve ronde (alleen een streep zeg maar) , savonds (als mijn buik wat dikker is als sochtends) lijkt deze ook beter zichtbaar... Mijn navelpiercing is er onder tussen al uitgehaald... Kan dit met de piercing te maken hebben of is dit een "normale" zwangerschapskwaal? Ik heb overigens geen zwangerschapsstreep.. Wat denken jullie?
Nee kaan haast niet, heb een klein beetje striae bij mijn benen dat ziet er echt anders uit, maar ik vraag het wel bij de vk over 2 weken
Kan litteken weefsel zijn van de navelpiercing. Of gewoon een kleurverschil in de huid wat eerder niet opviel...
Ik heb dat ook maar bij mij is het van een litteken na operatie aan navelbreuk van toen ik baby was. Bij mij wist ik dat ik dat had, dus mij viel het altijd al op. Misschien dat het bij jou nu pas opvalt nu je buik wat dikker wordt?
Ik heb een paars litteken boven mn navel en dat komt inderdaad van het gaatje van mn navelpiercing, de huid tussen die gaatje rekt zo hard dat het helemaal paars is geworden..