Wat is dit nu weer.... ow die buien af en toe haha Sochtends wil hij ineens niet meer in de kinderstoel. Met zn beentjes verzetten en dan..Hij gaat huilen.. maar niet zomaar huilen.. nee alsof de wereld vergaat huilen! Regenbuien aan tranen en echt verdrietig zijn. Tis zo erg dat ik hem er maar uit heb gehaald en op schoot heb genomen en zo zn pap heb gegeven. Meiden wat kan dit zijn? Hebben jullie ook ervaringen hiermee? Tis trouwens zo dat mauro super vroeg wakker wordt ( meestal half 6... ) en dat we sinds kort zo doen:Naar beneden hem zn pap geven( die krijgt hij uit een bordje met lepel) en dan weer even in zn bedje leggen ( hij blijft nl in zn ogen wrijven is duidelijk moe)en dan slaapt hij meestal nog een 30-45 minuutjes. Nu zou het natuurlijk handiger zijn om hem de fles te geven.. die zou ik in zn kamer kunnen geven. Lijkt me wat rustiger voor een kleintje. Maar ja hij is natuurlijk al van de fles af.al heel wat maanden( behalve zn papfles voor het slapen gaan die geef ik nog omdat hij nog best veel drinkt dan).Dus is dat slim om te doen? Enfin... graag jullie ideen hierover Bedankt girls xNina
Mijn kindjes zijn ook niet te genieten als ze ZO vroeg wakker zijn, dan hebben ze eigenlijk alleen maar honger, willen een schone broek en weer slapen. Op zo'n tijdstip doe ik ook niet moeilijk, ik geef dan een fles, schone luier en terug naar bed. Als ze daarna opstaan krijgen ze nog een broodje. Vanaf 06.30 wordt hier pap opgediend