Raar luchtje in de meterkast.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jusi, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Toen ik net onze hond ging uitlaten, rook ik een raar luchtje in de gang.
    Toen ik ben teruggekomen van een rondje lopen, ben ik op inspectie gegaan, en kwam uiteindelijk in de meterkast uit.
    Daar hangt echt een heel rare lucht. Het lijkt wel wiet. :(
    Ik heb al gebeld naar onze woningbouwvereniging, en als het goed is belt er vandaag nog iemand terug.
    Maar wat ik me afvraag, stel dat er hier in de buurt een wietkweker actief is, kan ie dan onze stroom aftappen?
    Ik snap ook helemaal niks van de meters, we hebben zo'n slimme meter, maar ik kan dat ding niet aflezen.
    Ik weet dus ook helemaal niet of we extreem veel verbruik hebben nu.
    Iemand die de weg weet in dit soort dingen?

2. veertje

veertje Fanatiek lid

De meeste wiet kwekers tappen volgens mij niet af via de buren ofzo maar pikken het net voor hun eigen meter maar zeker weten doe ik het niet.
    Ik weet wel dat als je absurd veel zou gaan verbruiken de energie maatschappij waar je zit echt wel aan de bel zal gaan trekken bij je..

Hoop voor je dat de woningbouw je snel kan helpen want die stank is ook niks..

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ruik je geen gas?

Wij hebben het in onze vorige woning ook gehad.
    We hebben toen de eneco gebeld en die zijn meteen gekomen.
    Ze hebben toen gasmetingen gedaan met apparaatjes, halve vloer weggebroken, halve straat open gebroken en ons toen met de zooi laten zitten ;)
    Ze konden de oorzaak niet vinden.
    Het apparaat gaf aan het begin aan dat er wel dingen in de lucht zaten die niet hoorden.
    Maar 2 uur later was de lucht weer goed.
    Dus wat het geweest is?

Ik zou iig even geen vuur gebruiken!
    Want mocht het wel gas zijn...

Succes!

4. niva

niva Fanatiek lid

16 nov 2006
    2.300
    0
    0
    lvg begeleidster kinderen/jongeren
    pff scary!

5. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Nou, ik wist bijna zeker dat ik geen gas rook, maar er is een monteur langsgeweest, die de meterkast op een gaslek heeft gecontroleerd.
    Dat was het niet.
    Kort van tevoren was mijn zusje nog hier, en ik liet haar ruiken, en die zei ook meteen dat het een wietlucht was. Mijn man ruikt niks.
    Volgens een vrouw van de woningbouw die ik aan de tel. had, moet ik nu ook nog aangifte doen bij de politie. :(

6. Moesje1

Moesje1 Niet meer actief

tegen wie/van wat moet je aangifte doen dan ? :( tegen de stank uit de meterkast? :D

ik neem aan als er wiet word gekweekt en je komt erachter via degene die langs is geweest en die schakelt de politie in, dat diegene vanzelf wel word gestraft ;).. en als er stroom van je word getapt moet diegene dat volgens mij ook allemaal terugbetalen wat jij teveel hebt gebruikt..

7. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Om het stroom aftappen hoefde ik me niet druk te maken werd gezegd, dat kunnen ze niet doen.
    En ik moest aangifte doen van een wietlucht in de meterkast, want als zij alleen aangifte zouden doen, zou het langer duren.
    Ja, ik vind het ook allemaal maar vaag, en heb ook nog niet gebeld. ;)

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Fijn dat het iig geen gaslek was!
    Maar aangifte doen tegen een luchtje? :)
    Er zijn ook planten die een lucht afgeven die enorm op een wietlucht lijkt.
    Zou eens kijken wat er buiten staat.
    Hoop voor je dat de lucht snel wegtrekt!

9. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Als het een plant is, dan zou ik het toch ook in de gang en wc moeten ruiken, en niet alleen in de meterkast?
    Lijkt me niet waarschijnlijk.
    En ik blijf gewoon stug tegen iedereen volhouden dat het een wietlucht is. :)

Deel Deze Pagina