raar maar waar

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by lilliby, Feb 3, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hallo

zit met een vraagje, zit met een hele onregelmatige cyclus, de korste tot nu toe was 28, de langste (deze van verleden maand) was 38! dus omdat we deze maand voor een kindje gingen, heb ik mijn banner op deze van verleden maand genomen 38 dus! na paar klachtjes van bekkenpijn, pijn in de onderbuik en gevoelige borsten, had ik paar testjes van matcare besteld! ik neem onlangs pilletjes voor een blaasontsteking, daar is de urine oranje van! me gisteren niet kunnen inhouden en een test gedaan! omdat de test zich kleurde met de urine (oranje dus) was de test onleesbaar! later nog eentje geprobeert gelukkig was ze al meer leesbaar en stond een hele fijne roze streep bij! kon het eigenlijk niet geloven dat er daar een streepje stond en heb niet veel later nog eentje gedaan! deze was dan weer negatief! snapte er niet veel van! maar op aanraden van vriendinnen heb ik deze ochtend terug eentje gedaan met ochtend urine maar deze was dan ook trug negatief!
    Nu komt mijn vraagje zou die hele lichte positieve test een valse geweest zijn? of komt het door die medicatie?

heb nog altijd last van dik wit/geel verlies, erg gevoelige tepels bij aanraking, enorme last van mijn bekken, en pijnscheutjes (niet te erg) in de onderbuik en zijkanten!

liefs, lilliby

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

Ik ben bang dat de test misschien toch positief is gekleurd door de medicatie. Wat je het beste kan doen is twee dagen na het stoppen van de medicatie nogmaals een test doen als deze positief is ben je zeker zwanger!

Imke

Share This Page