Baby nu al te groot ?? 26 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door FairyLaughs, 20 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Hoihoi

ik ben met 26 weken en 3 dagen naar de verloskundige gegaan..
    en toen ze aant voelen was aan mijn buik.. voelde ze meteen al dat mijn kindje te groot is..

als ze dat nu al kan voelen, dat moet het toch wel een erg groot verschil zijn met normale baby's van 26 weken zwangerschap...
    want het lijkt mij zelf dat je een verschil van 1 of 2 centimeter niet zo erg op zou vallen..
    het zou dan toch echt een paar centimeter moeten zijn toch ??

zijn er nog meer mensen waar de verloskundige zo vroeg al zei dat het kindje groot was.. ?
    is dat aant eind nog (goedgekomen) veranderd?? dat je kindje toch een normale lengte had?
    en met de bevalling??

ik weet gewoon niet wat ik moet verwachten ?
    echt een groot kindje? of misschien dat het opt eind nog wel gewoon een goede lengte heeft?
    een zwaardere bevalling? of niet .... etc etc etc...

ik hoop dat er mensen zijn mij een beetje gerust kunnen stellen??

Gr

2. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Heb je al deze vragen niet gelijk aan je vk gevraagd?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.186
    35.873
    113
    Dat voelen zegt echt helemaal niks, dus daar kun je niet vanuit gaan. Mijn zoontje werd de vorige keer door de vk gemiddeld geschat, zo,n 7 pond. Hij was 10 pond.

4. daf0303

daf0303 Lid

8 okt 2008
    47
    0
    0
    ik heb bij mijn eerste zwangerschap constant te horen gekregen dat het een groot kind werd en elke keer een echo gehad. Nou oke hij was 4100 gram maar zeker niet zo groot als ze hadden verwacht en de bevalling verliep heel goed, dus maak je vooral niet al te veel zorgen.

5. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    tegen mij zeggen ze bij elke echo dat ik een grote baby kriijg boven de 8 pond
    en nu zegt mijn vk dat het wel meevalt ze denk ongeveer 7 pond
    dus het blijft afwachten

6. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    als ze echt bezorgt zijn laten ze wel een groei echo maken hoor.
    en je moet niet vergeten dat ze zeker wel het verschil tussen 26 en 28 kunnen voelen daar zijn ze op getraind en dat scheelt weer iets in cm.

Bij mij voelde 26 als 28,5 aan, keer erna niet veel gegroeid, maar is nu weer gewoon goede grote

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    het groeien van je kindje gaat schoksgewijs dus het kan heel goed zijn dat het nu even wat minder hard groeit en daarna weer een groeispurt maakt

Deel Deze Pagina