raar maar ... waar???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bianca, 26 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    hallo allemaal,
    ik zit met iets raar: ik heb al enkele dagen last van buikpijn en af en toe misselijkheid, maar sinds gisteren zijn de :evil: er. Nu nam ik daarjuist mijn temperatuur en die bedroeg 36,7 terwijl het anders 36,4 max is. Kan dit te maken hebben met een zwangerschap ookal heb ik'n beetje bloedverlies of is dat normaal als je je :evil: hebt?
    Help, snel a.u.b want ik moet straks onder de scanner en wil het risico niet lopen!!

    Vele groetjes
    Bianca
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Als je het zeker wil weten dan moet je een test doen.
     
  3. melliemel

    melliemel Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.081
    0
    0
    hoi bianca,

    ik zou het ook doen hoor ff testen, dan weet je het zeker. succes. en ook succes met de scan!

    gr. mij
     
  4. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Of je zegt dat je mogelijk zwanger bent dan zorgen ze voor bescherming van je buik.
     
  5. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Als je tegen hun zegt dat je denkt zwanger te zijn, dan stellen ze de scan uit. Heb ik ook een keer gehad. Ze nemen geen risico's
     
  6. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    ja, dat weet ik dat ze dat dan uitstellen maar 't is wel echt nodig! ik heb nl. vrijdag een werkongeval gehad daarmee! Ik vind het gewoon raar dat ik mijn :evil: heb en dat ik mij zo misselijk voel. De gynaecoloog zei dat dit best wel eens kon gebeuren, dat er nog vrouwen zijn die deze symptomen hebben en toch hun :evil: hebben! het is allemaal zo verwarrend,he!
    Groetjes
     
  7. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Ik heb het ook een keer eerder gehad. Toen had ik mijn menstruatie en ik was kotsmisselijk. Heb de huisarts gebeld en die zei dat het een vroegtijdige miskraam kon zijn. Dan kan je ook misselijk zijn..
     
  8. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Oja, wanneer heb je die scan eigenlijk?
     
  9. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    normaal gezien als je ongesteld bent zakt je temperatuur toch terug,he? of ben ik mis? Als da't geval is hoef ik mij geen zorgen te maken,he. Dan heb ik gewoon mijn :evil: ! Ik dacht gewoon dat je temperatuur terug daalt als je ongesteld bent! Anders 36,4 max nu 36,7 .
    Groetjes
     
  10. Bianca

    Bianca Fanatiek lid

    5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    vanavond moet ik onder de scan. Ik hoop dat't niet weer een miskraam is, ze! heb ik een 2 tal maanden ook al gehad!
     

Deel Deze Pagina