Jippie! Heb zaterdag getest nadat ik 2 dagen overtijd bleek te zijn. De eerste test was zo vaag als wat, we zagen wel iets rozigs maar of het nou echt er stond of wij het ons verbeelden konden we niet zeggen. Dus heb ik toen tegen half tien 's morgens weer eentje gedaan, nu van ClearBlue (zie album) en die gaf een heel voorzichtig plusje. Maar plus is plus dus zwanger! Omdat ik het zelf nog niet echt geloofde, heb ik vanmorgen weer een test gedaan. De plus was nu veel duidelijker, en ik geloof dat ik me nu pas ga beseffen dat ik echt zwanger ben! Zoals het nu lijkt ben ik op 5 augustus 2008 uitgerekend! Xx
Hee, gefeliciteerd Da's een dagje voor mij uitgerekend. Tenminste, ik heb straks pas de eerste afspraak bij de dokter dus ik hoop dat ik goed heb gerekend!
Gefeliciteerd meid op je wel verdiende zwangerschap dat deze gezond en voldragen mag worden Dikke knuffels van de Mamma van Sem.
Gefeliciteerd meid! Geniet lekker van je roze wolk en die andere wolk die je daar thuis hebt! Groetjes, Josien
@Kimmetje55; wanneer komt mijn neefje/nichtje nou? @Josien; ga ik zeker doen! @Iman; Thanx! Alle andere dames heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes! Xx