Raar menstruatiepatroon..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hallo dames,

Ben afgelopen zaterdag helaas weer ongesteld geworden. Wel deze keer gelukkig een kortere cyclus.
    Nu was ik heel verbaasd want normaal heb ik een uur van te voren ontzettend ebuikkrampen. Deze keer heb ik deze niet gehad. Wel een week van te voren. Heb eigenlijk heel weinig gemerkt van mijn aankomende menstruatie.
    Normaal menstrueer ik ook ongeveer een 5 dagen sinds mijn pilstop in sept 08. Nu was het afgelopen dinsdag ook zo goed als over. Woensdag was het zelfs helemaal over, maar woensdagavond zat mijn hele broek vol en had ik krampen toen ik in bed lag. Normaal heb ik deze ook nooit tijdens mijn menstruatie. Vandaag ben ik ook nog steeds ongi en heb ik een paar keer een pijnlijke steek in mijn zij gehad.
    Ik had gehoopt dat ik van het ontpillen af ben.

Hoort dit nog bij het ontpillen na bijna 5 mnd? Of zou dit komen door de pillen etos zwanger worden die ik sinds 2 dagen aan het slikken ben?

2. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Hey meid, ik weet ook niet precies hoe het komt maar ik heb het zelf ook. De ene keer voel ik het wel aankomen en de andere keer komt het onverwachts. Soms begint het met bruinverlies en soms is het gelijk rood. Afgelopen menstruatie was ook vrij snel over en de dag nadat ik dacht dat het afgelopen was zat ook mijn maandveband weer helemaal vol. Ik denk dat je lichaam gewoon een grote schoonmaak aan het houden is geweest, dat denk ik bij mezelf ook. Ontpillen denk ik persoonlijk niet meer na 5 maanden. Met etos pillen heb ik geen ervaring.

Liefs!

3. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Het kan nog bij het ontpillen horen. Kan heel lang duren. Ik ben zelf ook in september gestopt met de pil en normaal heb ik altijd heel erg pijn in mn nek 2 dagen voor mn nod. Nu had ik dat dus helemaal niet. Misschien is t ontpillen dan juist bijna voorbij ofzo...Maar als je zaterdag ongi was en dat duurde tot dinsdag dan is dat toch niet kort? Dat is alsnog 4 dagen...

vorige maand was ik zelf 3 dagen ongi, toen 1 dag niet meer en toen weer een dag ineens best erg.

Deel Deze Pagina