Raar, moe, grieperig gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kleintje88, 17 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Is het voor iemamd herkenbaar?

Laatste dagen merk ik dat ik steeds moer wordt, kan met moeite mn bed uit, slaap (gelukkig) wel weer goed en in de middag slaap ik ook nog.. Heb het gevoel dat ik hele dagen kan slapen..
    Maar ik ga me per dag slechter voelen, het rare is: ik kan mn hand er niet opleggen wat het nu is.. Feit is wel dat ik me steeds ellendiger voel.. Vaker hoofdpijn, duizelig (maar dat heb ik wel vaker sinds ik een ongeluk heb gehad in oktober) moeheid die alsmaar erger wordt en het gevoel dat ik niet op deze aarde ben ofzo (ja klinkt raar weet ook niet hoe ik het anders moet omschrijven)
    Ook geregeld krampen die geen effect hebben helaas..

Is dit voor iemand herkenbaar? Wil morgen aan mn gyn vragen of er misschien extra bloed geprikt kan worden, misschien laag hb ofzo?
    Of iets anders??

2. Theertje

Theertje Bekend lid

26 jan 2012
    734
    0
    0
    huismama
    Ik kan zo snel ook niks andesr verzinnen dan een laag hb.

3. sweetydaantjuh

sweetydaantjuh Actief lid

2 jan 2012
    175
    0
    0
    NULL
    Zwolle
    dat is dus precies hetgeen waar ik ook last van heb!
    Het is heel heel irritant.. vooral die duizeligheid komt op de raarste momenten op zetten..

Maar echt lekker voel ik me ook niet, morgen moet ik naar de gynaecoloog, en ga het er zeker eventjes over hebben..

4. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    Deze klachten herken ik niet. Wel had ik vannacht en nog zelf ook een raar gevoel. Hele nacht wakker geweest door misselijkheid. Kon alleen rechtop zitten. Daarbij ook diaree. En nu voel ik me er nog een beetje gammel door, kan het niet anders omschrijven...

Denk dat je soms raar voelen gewoon bij de zw hoort maar als je toch een gesprek hebt kan je het net zo goed even vragen. Ben benieuwd!

5. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik zou het even na laten kijken aangezien je ook hoogzwanger bent al.
    Beterschap.

6. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Ja ik geef het morgen even aan bij de gyn...
    Vind het ook zo'n raar gevoel en vooral raar dat ik mn vinger er niet op kan leggen wat het nu precies is... Heb ook niet het idee dat ik griep ga krijgen ofzo! maar het is wel een beetje zo'n soort gevoel van "bleh" tja hoe moet je het omschrijven ?

7. mammied

mammied Actief lid

14 jun 2011
    108
    0
    0
    huisvrouw
    NULL
    ik herken het ook. misschien toch iets van verkoudheid of griep wat er aan zit te komen. maar ik voel me ook ''bleehhh''. had het er gister nog met een vriendin over., die zei dat het wel eens kon liggen aan het begin van de bevalling...had dit ook bij de vorige 2 maar dan net iets erger wel.

8. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Het schijnt bij de laatste loodjes te horen...
    Gyn zei dat dit vaker voorkomt zeker als je al een kindje hebt... Dus: uitzingen...

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    idd kan bij de laatste loodjes horen!!
    zelf val ik u steeds af, de kleine eet mij op zeg maar hierdoor ben ik nu erg moe.
    laag hb en ik denk b12 (net weer injectie gehad, gaat altijd een paar dagen overheen voordat ik hem voel) doet bij mij ook mee

Deel Deze Pagina