Mijn katje

Discussie in 'De lounge' gestart door Lieke23, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Even spuien over mijn katje:

Ik vind het maar een gek beest. Hij is nu een half jaar oud.
    Hij eet alles: van paprika tot schuursponsjes!
    Jat al mijn eten, ook mijn lekkere kopje groene thee drinkt hij leeg.
    Als ik thuiskom is er altijd wat gesloopt. Nu heeft ie onze hele 'edet easy pull' leeggehaald.... Er lag wel 20 meter aan tissues door het huis.
    Ook gaat ie altijd mee naar de wc, gaat ie op de prullebak naast me zitten. ( wat voel je je dan bekeken haha;))
    Hij is gewoon hopeloos, maar wel erg lief als hij weer eens languit in mijn nek ligt te slapen.
    Z'n favo plek in huis is boven op het koffiezetapparaat liggen.
    Oh ja, en hij kan het glazen kastje openmaken waar een kinderslot op zit!

Wat moet ik hiermee aan? Is dit normaal?

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Normaal? Elk beest heb nou eenmaal zn eigen karakter. Mijn kater ging graag meedouchen, en dan ook echt douchen.

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Gefeliciteerd, je hebt een echt kitten!!

Die van mij die heeft toen hij klein was weleens een zak eierkoeken uit mn boodschappen tas gevist, die zak opengekrauwd en een hele eierkoek opgegeten. De diaree-kattenpootjes zaten werkelijk overal, van vensterbank tot aanrecht tot nachtkastje... Ook hier is diverse malen 's nachts een hele wc rol afgerold door de kat, leuk speelgoed toch? Je geeft 1 trekje, en dan nog een, en dat ding blijft rollen! Maar zodra ze inderdaad op je schoot in slaap vallen, of lief bij je spelen smelt je hart, en is het zo'n lief dropje!

4. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    hihi hilarisch , hopelijk word het wat minder als ie wat ouder is .

Succes !

5. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Kan jouw kat dan ook zo vals zijn als hij eten heeft? Hij begint dan te grommen!
    Soms zet ie zn nagels uit als ie iets te pakken heeft! Dan hoef je echt niet in de buurt te komen want dan krabt ie zo een dikke snee in je vinger!
    Oh ja, en hij heeft een keer s nachts mijn muziek aangezet op mijn laptop! Wat ben ik geschroken!!

Ik hoop wel dat het minder wordt, hij is een week geleden gecastreerd trouwens, zou dat helpen?
    (Hij was trouwens een drama bij de dierenarts, hij heeft alle hondebrokken opgegeten;))

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

haha geweldig
    ik heb geen katje dus kan er niet over mee praten
    maar als ik het zo lees zou ik in een deuk liggen van alle die kattenkwaad die hij uithaald haha

7. Appie1988

Appie1988 Niet meer actief

Haha geweldig toch? Die van mij hingen in de gordijnen en aten zoals hieronder ook staat beschreven eierkoeken op.
    Komt wel goed, over een jaar is het vast een lief rustig beestje.

Overigens, een tampon is erg leuk speegoed (met plastic erom heen) en rietjes ook.

xx

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Hier werd al vrij snel de neus opgehaald voor speelgoed muizen en al die dingen, maar van die plastic dichtbindertjes met een ijzerdraadje erin, jeeeeeeeeej!!

9. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    plastic zakken zijn ook leuk. Gaat ie dan inzitten en zo loopt ie met zak en al de hele kamer door:) Waarna hij vervolgens tegen de muur aanloop...

10. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

mijn katjes gaan ook mee naar het toilet :D ze willen dan ook nog wel eens op me schoot springen :(

De 1 eet plastic en gaat altijd op de afzuiger zitten

De ander slaapt met mij samen op mn kussen

de kleinste ligt savonds te slapen op de droger (die op de wasmachine staat)

als ik ga douchen moet ik de deur op een kier laten anders gillen (mauwen) ze de hele buurt bij elkaar

ik heb er 5 en allemaal met een ander karakter. Dat is juist zo leuk.

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Hier ook een eierkoek verslaafde kat, ik kan het zelf niet eens meer normaal eten:D Evenals een soepstengel (van de bakker) maar geef hij gehakt en ze haalt haar neus er voor op. Raar beest.

Springt altijd op schoot als ik op de wc zit. Is de baas over de 2 honden. Komt op commando. Loopt altijd met van alles en nog wat in haar bekkie door de kamer en trots dat ze dan is (plastic, doekjes,kleine knuffeltjes)

12. Lillith

Lillith Bekend lid

29 mrt 2010
    751
    0
    0
    Randstad
    Klinkt typisch als kittengedrag. Het wordt minder naarmate ze ouder worden. Onze drukke, maffe kitten is inmiddels ook veranderd in een gezellige knuffelpoes!

13. Que

Que Niet meer actief

Moet echt lachen hierom!! Ow wat grappig!!! Ik ben dan wel geen katten liefhebber maar ik zou in mijn broekzeiken van het lachen hihihihihi!!

Wij hadden vroeger een teckel (hondje) die haalde altijd de prullenbak leeg als wij er niet waren en vooral als er bietjes in zaten.

En zodra er kadotjes onder de kerstboom lagen dan ging ze er onder liggen waaken!! Was voor mij en mijn zus wel goed want wij wilde altijd voelen en rammelen met de kadotjes om te kijken wat er in zat.

Ja ieder diertje heeft zijn of haar eigenwijze karaketertje!!

14. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

:D hahahaha

15. Bammetjebam

Bammetjebam Niet meer actief

Die eigenaardige trekjes maken een huisdier juist zo leuk vind ik :)

16. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    Wat een boefje zeg, maar denk wel normaal voor een kitten, echte kattenstreken hihi. En zo is ook ieder kitten anders. Toen onze poes kitten was, was ze niet zo ondernemend, maar goed dat is nu ook wel af te zien, want het is net een dooie die op de bank ligt, zit weinig pit in en ze is nog maar 4 jaar!!!:p

als ze wat ouder zijn wordt dit allemaal wel minder.;)

17. Lelle23

Lelle23 Niet meer actief

:D:D:D

Hier kan ik geen keukenrol ophangen hoor...
    Ze rollen een helemaal af en versplinteren de doekjes stuk voor stuk,
    gaan erin liggen rollen en het ligt door het hele huis.
    Laat geen pannetje water op het aanrecht of in de gootsteen staan, want ik kan dweilen, de maine coon is nl gek op water en zou het liefst een uurtje per dag baantjes trekken. Probeert dit overigens in de hondenbak. Eten hoef ik ook niet te laten liggen, want is weg, spoorloos verdwenen! Had laats vlees voor de hondjes vergeten in de koelkast te leggen en m'n keuken was 's ochtend één bloedbad!! :$ :$
    Ze hebben genoten van de runderstrot!
    Het zijn etters af en toe, maar toch zou ik ze voor geen goud willen missen, want die koppies maken een hele hoop goed...

Gr. Marielle

18. Maryam86

Maryam86 Bekend lid

17 mrt 2010
    527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik was een keer op een avond vergeten een reep Côte d'Or op te ruimen...
    De folie was er afgehaald, meneer had de bovenkant er af gegeten, en vervolgens de vulling er uitgelikt...

Plastic tasjes zijn favoriets speelgoed, evenals andere plastic dingen, wat nou muis en balletjes!

S'avonds probeert hij altijd mee de slaapkamer in te gaan, ook al weet hij dat dit niet mag en komt hij er ook echt niet in! Nu gaat hij s'avonds bij de slaapkamer deur staan op zijn achterpoten, helemaal rechtop met zijn voorpoten tegen de deur aan...alles voor 1 sec. in die slaapkamer, want soms lukt het hem toch om naar binnen te sprinten als wij de deur open doen.

Verder moet ik ook heel goed uitkijken met eten etc. ook boodschappen kan ik nog geen 5 min. laten staan, want meneer is dan al in de tassen gedoken en voor ik het weet ligt mijn brood er uit, opengemaakt en wel....

19. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dit had ik nodig vandaag.

Waar ik lekker om kon lachen heerlijk zou zo weer een kitten nemen.

Doe het maar neit maar haha heerlijk die kattenstreken.:D

20. Daan04

Daan04 Fanatiek lid

30 jan 2008
    1.985
    20
    38
    Leerkracht
    Drenthe
    Hahahahaha.... Oh dit lijkt me geweldig! *bij een ander dan ;)*. Onze kat slaapt eigenlijk alleen :p

Deel Deze Pagina