Tjonge wat kan een mens zich druk maken hahaha.... Sinds gister heb ik minder last van de misselijkheid en gevoelige borsten, maar wat ik wel heb ik een zeur laag in me rug. Tijdens het lopen voel ik het vooral. Zal dit me bekken kunnen zijn?? Wie herkent dit?? Ik hoop alleen maar dat het goed gaat daarbinnen, maandag weer een echo.
Je lichaam veranderd en alles word weker en daar hoort rugpijn ook bij helaas. Zou het wel even aangeven bij je Vk.
Ik heb het ook enorm en ik ben pas 4 weken +3/4 dagen. Mijn vriend masseert elke avond met olie mijn onderrug, en hoewel ik daarvan geniet helpt het uiteindelijk weinig. Omdat ik ook krampen heb kan ik niet op mijn buik slapen. Een kruik erop helpt dus weinig
Wat wel grappig is: ik ben absoluut geen drinker, maar met die lage rugpijn heb ik voor het eerst van mijn leven zin in een goede borrel, haha!
Hahahaha Lanake, en dan nu mag je niet!!! Wel vervelend dat je er nu al zo een last van hebt. Goed in de gaten houden he ivm je bekken.
Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook een hoop last van mijn rug ook begon dat er vroeg ik had dus ook met 5 maanden bekkeninstabiliteit het enige wat bij mij hielp en het wat verzachte was zwemmen los en zwangerschap zwemmen daar leer je ook je bekken trainen hoop dat je er iets aan hebt sterkte!
Ik ben nu bijna 9 weken en heb sinds gisteren ook z'n rugpijn!! Eerst voelde het als de zelfde rugpijn als dat ik ongesteld zou worden dat was best eng maar nu is het om gegaan in een ander soort pijn alsof ik iets vertrekt hebt in me rug of alsof er iets uitgerekt wordt! Super vervelend en pijnlijk kan niets tillen of bukken..
Hier ook sinds enkele dagen lage rugpijn! Mijn man was met mij aan het lachen dat ik weeral met nieuw kwaaltje afkwam , maar ben dus niet de enige.
Hhier vooral aan ik aan het werk ben dat ik last krijg van me rug en bekken. Het is gelukkig niet continue aanwezig. Als die stijging van je hormonen is geweest bij zijn hoogtepunt worden de klachten toch minder merk ik. Even doorbijten meiden
Zo herkenbaar! 2 weken geleden 4 dagen lang niet kunnen zitten of staan, alleen liggen. Anderhalve week geen last meer van gehad en vandaag begint het weer.. en idd ook veel last van obstipatie (1 keer per week naar toilet, voorheen elke dag). Ik hoop niet nog 30 weken last van rugpijn te hebben haha
Heb net nu bijna niet meer.. het is weggetrokken.. Hoop inderdaad dat het niet meer op die manier terugkomt.. Op het laatst is het uiteraard logisch..