Bijna 10 weken wie ook lage rugpijn!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ingeping, 10 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Tjonge wat kan een mens zich druk maken hahaha....
    Sinds gister heb ik minder last van de misselijkheid en gevoelige borsten, maar wat ik wel heb ik een zeur laag in me rug. Tijdens het lopen voel ik het vooral. Zal dit me bekken kunnen zijn??
    Wie herkent dit?? Ik hoop alleen maar dat het goed gaat daarbinnen, maandag weer een echo.

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Je lichaam veranderd en alles word weker en daar hoort rugpijn ook bij helaas. Zou het wel even aangeven bij je Vk.

3. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Vorige zwangerschap vanaf 30 weken last van bekkeninstabiliteit. Zal het zeker even aanhalen. Thx

4. Lanake

Lanake Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook enorm en ik ben pas 4 weken +3/4 dagen. Mijn vriend masseert elke avond met olie mijn onderrug, en hoewel ik daarvan geniet helpt het uiteindelijk weinig. Omdat ik ook krampen heb kan ik niet op mijn buik slapen. Een kruik erop helpt dus weinig :(

5. Lanake

Lanake Lid

4 feb 2016
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat wel grappig is: ik ben absoluut geen drinker, maar met die lage rugpijn heb ik voor het eerst van mijn leven zin in een goede borrel, haha!

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hahahaha Lanake, en dan nu mag je niet!!!
    Wel vervelend dat je er nu al zo een last van hebt. Goed in de gaten houden he ivm je bekken.

7. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Heel herkenbaar.. loop al vanaf maandag moeilijk van de rugpijn.. en ben nu 7w2d.. heel vervelend

8. Rosalieb

Rosalieb Actief lid

12 aug 2012
    427
    62
    28
    Had in ook rond die tijd, volgens verloskundige zijn het banden die aan je rug zitten..

9. miss27

miss27 Lid

5 jan 2014
    60
    0
    0
    Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik ook een hoop last van mijn rug ook begon dat er vroeg ik had dus ook met 5 maanden bekkeninstabiliteit het enige wat bij mij hielp en het wat verzachte was zwemmen los en zwangerschap zwemmen daar leer je ook je bekken trainen hoop dat je er iets aan hebt sterkte!

10. Rebelleflower

Rebelleflower Fanatiek lid

26 sep 2015
    1.256
    2
    38
    Vrouw
    Ik ben nu bijna 9 weken en heb sinds gisteren ook z'n rugpijn!!
    Eerst voelde het als de zelfde rugpijn als dat ik ongesteld zou worden dat was best eng maar nu is het om gegaan in een ander soort pijn alsof ik iets vertrekt hebt in me rug of alsof er iets uitgerekt wordt! Super vervelend en pijnlijk kan niets tillen of bukken..

11. Esther1991

Esther1991 Bekend lid

13 jan 2015
    731
    4
    18
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier ook sinds enkele dagen lage rugpijn! Mijn man was met mij aan het lachen dat ik weeral met nieuw kwaaltje afkwam :D , maar ben dus niet de enige.

12. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Hier nu ook, pfff ai ai ai ... voel me net een oud vrouwtje..

13. Elsbeth82

Elsbeth82 Actief lid

1 dec 2013
    116
    3
    18
    NULL
    NULL
    Kan soms ook door obstipatie komen. Althans bij mij... Nu ik daar iets tegen heb minder last.....

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hhier vooral aan ik aan het werk ben dat ik last krijg van me rug en bekken. Het is gelukkig niet continue aanwezig.
    Als die stijging van je hormonen is geweest bij zijn hoogtepunt worden de klachten toch minder merk ik. Even doorbijten meiden ;)

15. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    ja dus eigenlijk is die pijn alleen maar "goed"... lastig is het wel..

16. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Zo herkenbaar! 2 weken geleden 4 dagen lang niet kunnen zitten of staan, alleen liggen. Anderhalve week geen last meer van gehad en vandaag begint het weer.. en idd ook veel last van obstipatie (1 keer per week naar toilet, voorheen elke dag). Ik hoop niet nog 30 weken last van rugpijn te hebben haha

17. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Heb net nu bijna niet meer.. het is weggetrokken..
    Hoop inderdaad dat het niet meer op die manier terugkomt..
    Op het laatst is het uiteraard logisch.. :D

Deel Deze Pagina