Nog steeds veel slijmverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Caatje1982, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb 18 november een vroege miskraam gehad (5 weken zwanger) heb 3 dagen flink gevloeid en 26 november veel rekbaar vruchtbaar slijm en steken, misschien mijn eisprong? Deze voel ik altijd heel goed. Maar blijf sindsdien heel veel slijm produceren, lijkt op rauw eiwit en soms ook wat dikkere witte afscheiding, dit nu dus al 9 dagen!. Tevens heb ik af en toe wat lichte ongi krampjes en steken in mijn borsten... Zal het weer een zwangerschap betekenen? Wat denken jullie?

2. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Hi Caatje, ja zou kunnen natuurlijk, alles kan :)
    Ik weet niet wanneer je kan testen maar waag er 1 zou ik zeggen :) ik heb ergens gelezen dat je na een miskraam ook soms een vals positieve test kan krijgen, weet alleen niet precies hoe het zit. Als je twijfels gewoon huisarts bellen :) toi toi toi

3. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0
    Ik teste al negatief een dag voor mijn miskraam... Dus vals postief zal ik niet snel testen denk ik... Ik wacht nog even met testen ben bang dat het veel te vroeg is... Maar weet niet hoe lang ik kan wachten.. Haha!

4. Lala2

Lala2 Niet meer actief

Ken het! :D probeer iig niet eerder dan 4 dgn voor je nod te testen met een vroege test. Dan ist echt te vroeg. Toi toi toi

5. Caatje1982

13 nov 2014
    30
    0
    0

Toch even een testje gedaan om te kijken of het hcg helemaal uit mijn lichaam is en deze was omo wit natuurlijk 😉 nu wachten tot NOD... Spannend!

Deel Deze Pagina