Sorrie maar moet het even kwijt, ben nu 4 dagen overtijd!!!! Maar gisteren een test gedaan en die was negetief. Nu zei een vrindin van mij dat ik het gewoon even moest afwachten en anders over een week nog een test moet doen. :x AAAAAAAAAAAAHHHH Ik ben verschikkelijk slecht in wachten.....zucht.... kijk als ik gewoon ongesteld word geen probleem dan blijven we gewoon lekker sporten ( geen probleem mee) en zien we dan wel weer. Maar nu ik heb echt twee weken zulke symtomen gehad en loop nu nog steeds met een ballon in mijn buik en misselijk. En nu nog niet ongi. Vind het zo spannend!!!! hihi zeurpiet ben ik he..... Ach sorrie moet het gewoon even zeggen.
Hihi, GEWOON nog een weekje wachten.... Jaja, wedden dat ik morgen weer zou testen! Heb je het trouwens wel met ochtendurine gedaan??? (Mooi excuus om morgenochtend weer te testen!) Veel succes en hou ons op de hoogte!
Oei dat is superspannend! Ik hoop dat het alsnog een posi uitslag wordt!!! Maar mss een hoopgevend berichtje: Een kennisje van me heeft 2 kids, beide keren testte ze steeds negatief, ook bij de huisarts, terwijl zij ervan overtuigd was dat ze zwanger was, beide keren had ze pas in de 4e maand een positieve test in handen, haar lichaam maakte geen of te weinig hcg aan!
Dank jullie wel voor jullie reakties. Hartstikke lief!!! Ochtend urine??? Zou dat het zijn??? Als ik vandaag nog steeds niet ongi ben geworden ga ik het morgen meteen proberen AAAAAAAAAHHHHHHHH waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht......... oh oh oh vind het zo spannend allemaal!!! Zit sávond op de bank alleen maar een beetje voor me uit te dromen zie niet eens wat er op tv is. gister avond kwam mijn vriend thuis en vroeg waarom ik in hemels naam een duitse zender op had staan (mijn duits is net zo "goed"als mijn latijns) HAHAHAHAHAHA dat stond waarschijnlijk al een uurtje aan.
Ik heb hetzelfde probleem. Sinds gisteravond verschrikkelijk misselijk en af en toe duizelig. Meestal is het een voorbode dat mijn ongi moet komen en meestal is het erna ook gelijk. Maar nu heb ik wat bruine bloed dus zit met kriebels en nog steeds misselijk en ook af en toe duidelig. Of het breekt nu door en ben ongi of ik moet gaan testen. Stiekum hoop ik op het laatste.
Vanochtend getest NEGATIEF :x :x :x Dus nog geen duidelijkheid. Maar ja ook nog niet ongi. dus!!! Nou moet ik wel zeggen dat ik het zo langzamerhand ook wel lekker zal vinden om wel die duivels te krijgen want dan heb ik tenminste een beetje duidelijkheid en kunnnen we gewoon weer van voorafaan beginnen. Deze onzekerheid is een beetje gekmakend en volgens mij ga ja ja zelf allemaal dingen aanpraten. Zoals "OH volgens mij voel ik mij een beetje duizelig en oh volgens mij moet ik een beetje overgeven"hahhahaha ach jullie snappen het wel!!!! vind het gewoon super spannend maar kan slecht tegen wachten en onzekerheid. (kan dus nog wat worden met mij)
AAAAAH ik met mijn grote mond HAHAHAHA loop na het vorige berichtje (wat ik hier scheef) naar de wc. wat denk je DUIVELS. weet niet precies of ik opgelucht of het jammer moet vinden.... symtomen waren waarschijnlijk dus nog gewoon ontpillen....Maar ik ben wel blij dat het zelf opgang is gekomen en dat er dus verder niets mis is of zo. EN nu gaan we gewoon deze vakantie veel sporten en klussen hihi tja ik vind het denk ik toch wel jammer maar ben nog jong en pas gestopt met anticonseptie dus moet niet zeuren en gewoon weer verdergaan met onze lichamelijke arbeid (hebben we gelukkig veel lol mee) Sorrie dat ik jullie heb opgezadeld met mijn verwachtingen voor piet snot . maar wel bedank voor jullie lieve berichtjes Nieuwe ronde nieuwe kansen. Dikke kus hoor!!!